שתף קטע נבחר

גבר ואישה נעצרו בחשד שארגנו מסיבות סמים ומין

צעיר מנתניה ואישה מהרצליה חשודים כי ארגנו בחדר מלון מסיבות, שכללו פעילות מינית פרועה תוך הפעלת "בר אקטיבי" של סמים, שנבחרו בקפידה על ידי המשתתפים. המארגנים נעצרו ושוחחרו בתנאים מגבילים

גבר בן 28 מנתניה ואישה בת 35 מהרצליה חשודים שהחליטו לשתף פעולה כדי לארגן מסיבות הוללות וסמים במלון בנתניה. השניים, על פי החשד, הפעילו במקום "בר אקטיבי" של סמים ממגוון רחב ולפי הזמנה אישית של המשתתפים. 

 

השמועה על הלילות הפרועים שארגנו השניים בחדר המלון,

 שכללו בין היתר פעילות מינית ערה, עברה מפה לאוזן - והדרישה לקיים את האירועים הלכה וגברה.

 

במהלך המסיבות, על פי החשד, הפעילו השניים את ה"בר", שעליו הורכבו שורות של סמי קריסטל וקוקאין, לטובת מבלים שהסניפו אותם באמצעות קשיות שהכינו המארגנים מבעוד מועד. לפי החשד, מי שלא הסתפק באלה, יכול היה להשיג בקלות גם סמי חשיש, מריחואנה ואקסטזי.

 

מידע מודיעיני על הנעשה במלון הגיע לידי היחידה לחקירת פשיעה (יל"פ) בתחנת נתניה, ולאחר ששוטריה הצליחו לאסוף ראיות על המתרחש, פשטו השוטרים על החדר במלון.

"הגענו לדירה עם צו חיפוש מבית משפט, והשניים היו שם. הכל כבר היה מוכן למסיבה, כולל הסמים שלא התקשינו למצוא, והונחו במגירה. מצאנו גם קשיות חתוכות שנועדו לשימוש בסם", אמר ל-ynet החוקר גדעון חלפון.

 

לדבריו, בסך הכל אספה המשטרה מהמקום כ-50 גרם סם קריסטל, אצבעות חשיש, כדורי אקסטזי ומאזניים אלקטרוניים. חלפון הוסיף כי על פי הראיות שבידיו, הזמינו המשתתפים מראש את הסמים שבהם רצו להשתמש במסיבות.

 

המשטרה עצרה את החשודים, ובחקירתם קשרו עצמם לארגון המסיבות. הם הובאו לפני בית משפט, ששחרר אותם לבתיהם בתנאים מגבילים ותוך מתן ערבות כספית.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ויז'ואל/פוטוס
סמים בהזמנה אישית (אילוסטרציה)
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים