שתף קטע נבחר

אשדוד חזרה פעמיים מפיגור וניצחה את בני יהודה

שחקניו של יוסי מזרחי חזרו מבלומפילד עם 2:3 גדול והמאמן חגג: "מקרייב - החלוץ הטוב בארץ". גלבאן (11) וביטון (41) כבשו לכתומים, הבולגרי הגיב עם צמד (17 ו-83) ושריקי עזר (72) למהפך. דין מורי הורחק (57)

במחזור הראשון של העונה הנוכחית סיימו בני יהודה ומ.ס. אשדוד ב-1:1, אלא שהאחרונה שיתפה שלא כחוק את ישראל ראש וספגה הפסד טכני. הערב (ש') הן שוב נפגשו בפתיחת הסיבוב השני והפעם האשדודים נקמו על המחדל מפתיחת העונה עם ניצחון 2:3.

 

 

כבר אחרי 11 דקות כבש פדרו גלבאן את התשיעי שלו העונה, אך היתרון נמחק עם שער שיוויון של דמיטאר מקרייב, שש דקות מאוחר יותר. ארבע דקות להפסקה גלבאן בישל למשה ביטון, שהחזיר את היתרון לקבוצה של גיא לוזון. ההרחקה של דין מורי (57) שינתה את יחסי הכוחות ועידן שריקי (72) ומקרייב (83) קבעו מהפך מדהים.

 

מאמן אשדוד, יוסי מזרחי: "זה משחק שהזכיר את אשדוד של פעם. אני שמח שחזרנו מפיגור מול קבוצה טובה והראנו הרבה אופי. אלו שלוש נקודות חשובות במיוחד, כי חסרו לנו הרבה שחקנים והיינו צריכים לתמרן. זו הפעם הראשונה שכבשנו שלושה שערים העונה וכל שער היה יפה. מקרייב הוא החלוץ הכי טוב בארץ וכשמייצרים לו מצבים הוא כובש. אין קבוצה שמשתפת כל כך הרבה שחקני בית ושחקנים צעירים כמו אשדוד".

 

עידן שריקי: "הנקודות האלה הביאו אותנו לשישייה הראשונה וזה חשוב. הפעם ראינו את אשדוד השמחה שחוטפת ומבקיעה הרבה. כיף לשחק ככה וראינו את זה במגרש". מאמן בני יהודה, גיא לוזון: "עד ההרחקה שלטנו, אבל אחרי שאיבדנו שחקן הם הניעו את הכדור בצורה טובה וכבשו. הכרטיס האדום שינה את כל המשחק והתוצאה מוצדקת. לא היתה ירידת מתח וראינו ששיחקנו טוב". 


אלירן עטר מנסה להיכנס גם לרשימת שערי העונה הנוכחית (עוז מועלם)

 

מהלך המשחק

דקה 11: גול! 0:1 לבני יהודה. אחרי לחץ רציף של הכתומים, פדרו גלבאן קיבל כדור ברחבה ומצא את הרשת.

17': גול! 1:1 בבלומפילד. ברוך דגו מצא את דימיטר מקרייב, שהקפיץ מעל רן קדוש כדי לאזן.

41': גול! 1:2 לבני יהודה. כריסטיאן גונסאלס איבד את הכדור לגלבאן, הקשר מצא את משה ביטון שהכניע את דראגן סטויקיץ'.

 

57': דין מורי ראה את הכרטיס האדום אחרי שהכשיל את עידן שריקי מאחור.

72': גול! 2:2 בבלומפילד. אחרי לחץ של האורחת, עידן שריקי הצליח לאזן.

83': גול! 2:3 למ.ס. אשדוד. רחמים צ'קול פרץ משמאל והעביר למקרייב, שכבש את השני וקבע מהפך.

 

הרכבים

בני יהודה: רן קדוש; עוז ראלי, דין מורי, איבן גרידו, כפיר אדרי; לירוי צעירי (אסי בלדוט, 81), סיניסה ליניץ', עומרי אפק (מהראן ראדי, 68), פדרו גלבאן; משה ביטון, אלירן עטר (איציק עזוז, 61).

 

מ.ס. אשדוד: דראגן סטויקיץ'; ניר נחום, ישראל ראש, כריסטיאן גונסאלס, רחמים צ'קול; סטיבן קינג (ברק בדש, 68), ניר ביטון, ברוך דגו (עידן ויצמן, 46), עידן שדה (נבו מזרחי, 83); עידן שריקי, דימיטר מקרייב.

 

שופט: אשר כהן, אצטדיון בלומפילד.


פורסם לראשונה 02/01/2010 18:41

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יוסי מזרחי
צילום: עוז מועלם
מומלצים