שתף קטע נבחר

אברהם גרנט: "אני מבין את האוהדים"

מאמן פורטסמות' יודע שה-1:1 מול קובנטרי לא שיפר את מצב הרוח בקבוצה: "המצב לא נוח, אך אנחנו עושים את המקסימום". בניטס, לאחר ה-1:1 של ליברפול מול רדינג: "הם הקשו עלינו"

"אני מבין את התסכול שלהם", כך סיכם אמש (ש') אברהם גרנט את תחושות אוהדי פורטסמות', לאחר ה-1:1 המאכזב של הקבוצה מל קובנטרי במסגרת הסיבוב השלישי בגביע. "על האוהדים להבין שאף אחד במועדון לא מרוצה מהמצב. תפקידי, ותפקיד השחקנים זה לתפקד על המגרש. המצב לא נוח, אך בכל מקרה נעשה את המיטב שלנו למען הקבוצה".

 

כשנשאל שוב בנוגע למצב הכלכלי של הקבוצה אמר גרנט: "למען האמת, אני מרגיש שאני לא מרואיין כפי שמאמן כדורגל אמור, כיוון שלמעלה משמונים אחוזים מהשאלות שאני נשאל לא קשורות בכדורגל. אני מעדיף לדבר על מה שקורה על המגרש. אך זה המצב, ואם אני צריך לענות על שאלות כאלו, אענה עליהן. יש לנו מספיק בעיות מקצועיות לטפל בהן".


גרנט. נמאס לא להתעסק בנושאים שלא קשורים בכדורגל (גטי אימג'ס)

 

ואם לחזור למה שקרה נגד קובנטרי? "פספסנו לא מעט הזדמנויות לכבוש, שני השוערים היו מצויינים. אנחנו עדיין בתמונת הגביע, כלום לא אבוד". כשנשאל האם לדעתו השחקנים יקבלו השבוע משכורות אמר גרנט: "אני מקווה שכן".

 

דייויד ג'יימס קרוב לטוטנהאם?

על פי הדיווחים בתקשורת האנגלית, שוער פורטסמות', שלא קיבל דקות משחק לאחרונה, צפוי לעבור לווייט הארט ליין ולהתחרות על האפודה הראשונה עם הורליו גומס. גרנט נותן את הקרדיט בין הקורות לשוערו הצעיר אסמיר בגוביץ' הבוסני: "הוא צעיר, אך טוב מאוד. הוא יהפוך בקרוב לאחד השוערים הטובים באנגליה".


רפא בניטס. הצד החיובי - יהיה משחק נוסף באנפילד (צילום: רויטרס)

 

בניטס: "הם מאוד הקשו עלינו"

עוד מקום בו התרגלו לארכזבות הוא ליברפול, כשהאדומים רשמו אף הם 1:1 מאכזב בחוץ מול רדינג. איש המשחק של המארחת, ג'ובי מקאנוף, אמר בסיום: "לפני המשחק הסתפקנו בתיקו, על מנת לקבל הזדמנות לשחק באנפילד. זה מקום נפלא לשחק בו כדורגל, אני בטוח שמאוד נהנה מהחוויה הזו, ואולי אף תהיה לנו הזדמנות לעלות שלב".

 

רפא בניטס סיכם את המשחק: "שחקני רדינג עבדו קשה לאורך כל המשחק והקשו עלינו מאוד. זה היה משחק לא קל, אך הדבר החיובי שבו הוא שנשחק נגדם פעם נוספת באנפילד. אנחנו יודעים שנותרו לנו שני תארים להיאבק עליהם - הליגה האירופית והגביע, כך שנעשה את המיטב בשניהם".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: GettyImages image bank
אברהם גרנט
צילום: GettyImages image bank
מומלצים