שתף קטע נבחר

רפי נידם: "לא מפריע לנו שמקרייב יישאר"

אחרי ה-2:3 הדרמטי על בני יהודה, קיבלה הקבוצה הצעה על החלוץ הבולגרי מטרק גרוזני הרוסית, אך בסכום נמוך ממה שהבעלים בן זקן מקווה להשיג. על הצעירים: "כיף לנצח משחקים עם הילדים שלנו"

ב-מ.ס. אשדוד חזרו לעיר מרוצים מה-2:3 על בני יהודה, שהחזיר לעניינים את החלוץ דימיטר מקרייב. הבולגרי, שהיה בינוני עד כה, הוכיח כמה כשרון יש לו ברגליים עם שני שערים ועבודה בלתי נגמרת על כר הדשא בהיעדרם של שני שחקני הרכב חשובים - משה אוחיון ושי רביבו.

 

באשדוד שמעו בימים האחרונים על הצעה שמתגבשת מקבוצת טרק גרוזני מהליגה הרוסית. על פי הדיווחים, גרוזני, שבה משחק גם הבלם הישראלי זאב חימוביץ', מציעה סכום של כ-800 אלף אירו. הבעלים ג'קי בן זקן מקווה להשיג סכום שעולה על מיליון אירו על שירותיו של החלוץ, שבשנה האחרונה גם זומן לנבחרת בולגריה והעלה את מניותיו.


מזרחי. בינתיים, מקרייב נשאר בעיר (צילום: עוז מועלם)

 

היו"ר רפי נידם אמר ל-ynet: "נחכה ונראה עד כמה הם רציניים. זו הצעה מעניינת עבור דימה, כי יש שם גם שני שחקנים מנבחרת בולגריה. אני לא מאמין שיש קבוצה בארץ שיכולה לעמוד בעלויות של מקרייב, כך שבינתיים לא מפריע לנו שהוא נשאר באשדוד".

 

נידם גם התייחס ליכולת הטובה של עידן שדה וניר ביטון בשבת. "כל הכיף זה לנצח עם הילדים האלה שעלו מהנוער שלנו, ולא עם כל מיני שחקני רכש או זרים שלא קשורים לכדורגל". בינתיים, עדיין לא ברור מעמדם של ברוך דגו, עידן ויצמן וברק בדש, כשהראשן פתח בהרכב ואף בישל את השער הראשון, לפני שהוחלף בהפסקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דמיטר מקרייב
צילום: אלי אלגרט
מומלצים