שתף קטע נבחר

קריית-ים: בן 8 סינוור טייס מטוס קל בלייזר

טייס מטוס קל, שהתאמן בנחיתות והמראות סנוור באזור קריית-ים. השוטרים גילו בן 8 עם סמן לייזר ביד. הוריו זומנו לחקירה

בשבועות האחרונים עוכבו לחקירה נערים בני 15-17, בכמה יישובים במרכז הארץ, בחשד שסינוורו באמצעות קרן לייזר טייסי מסוקים משטרתיים - אלא שהערב (יום ד') בקריית-ים "המסנוור התורן" היה רק בן 8 והקורבן היה טייס מטוס אזרחי, שהתאמן בנחיתות ובהמראות בשדה התעופה בחיפה. המכשיר הוחרם והורי הילד זומנו לחקירה.

 

התקרית אירעה סמוך לשעה 18:30. מנהל שדה התעופה בחיפה, יוסי גלסברג, סיפר ל-ynet כי מטוס מסוג ססנה ממרכז הארץ הגיע לשדה התעופה לתרגילי נחיתה והמראה (Touch and go). "בשלב מסוים הוא הבחין בסינוור, בעת שעבר מעל קריית-ים. הוא דיווח על כך למגדל, והפקחים הזעיקו את המשטרה".

 

שוטרים מתחנת זבולון נשלחו למקום, ועל פי הנחיות הטייס ומגדל הפיקוח איתרו את הבית ממנו נשלחה אלומת הלייזר. "השוטרים גילו במקום שלושה ילדים כבני שמונה. אחד מהם החזיק בסמן לייזר", סיפר מפקד משטרת זבולון, ניצב משנה ג'מאל חכרוש.

 

מדובר בסמן מהסוג המשמש לחיווי בהרצאות ועל גבי מפות. במשטרה העריכו כי המכשיר יכול לסנוור למרחק של יותר

 מ-500 מטר, הם הזכירו כי אמנם מדובר לכאורה בצעצוע, אך ה"משחק" הזה עלול לגרום אסון.

 

המקרים הקודמים אירעו בסוף החודש שעבר. שני נערים תושבי לוד נעצרו בחשד שסינוורו טייס מסוק, שהיה בפעילות מבצעית. כמה ימים קודם לכן נעצר נער בן 16 מיפו בחשד שסינוור טייס מסוק משטרתי שחג מעל אצטדיון בלומפילד. ב-23 בנובמבר עוכב לחקירה נער בן 15 מבת-ים לאחר שסינוור טייס מסוק משטרתי באמצעות לייזר. הנער טען בחקירתו כי לא ידע שהדבר מסוכן והביע את צערו על המקרה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
השוטרים איתרו את הילד
צילום: שי וקנין
זה לא משחק. מטוס הססנה
צילום: אורי וול
מומלצים