שתף קטע נבחר

זירת הקניות

אהבה ירוקה: איסוף הפחיות יממן את החתונה

אנדריאה פריש ופיטר גייר מספוקיין וושינגטון רוצים להתחתן בקיץ, והציבו לעצמם מטרה: לאסוף 400 אלף פחיות אלומיניום ולממן את האירוע. בינתיים הם עומדים על 12 אחוז מהיעד - רוצים לעזור? גם אתם יכולים

אנדריאה פריש ופיטר גייר אוהבים זו את זה, אוהבים את הסביבה וגם רוצים לחסוך בהוצאות: את החתונה שלהם ב-31 ביולי השנה הם רוצים לממן על ידי איסוף פחיות אלומיניום למיחזור.

 

השניים מקווים לאסוף כ-400 אלף פחיות, ולקבל בעבורם מסירתם למיחזור כ-3,800 דולר. "קיבלתי את הרעיון באחת בלילה וחשבתי שהוא טפשי לגמרי", אמרה אדריאה (צפו ביוטיוב). "אבל אז המשכתי לחשוב ולחשוב על זה.... 400 אלף - זה הרבה פחיות, אבל אני מאמינה שיש אנשים משוגעים כמונו ושנצליח לעמוד במשימה".

 

הם התחילו את המבצע לפני כחודש וצברו בסלון ביתם כ-18 אלף פחיות - כחמישה אחוזים מהיעד הסופי. המבצע מתקדם בהצלחה בינתיים והם כבר עומדים ב-12 אחוז מהיעד. הכמות הסופית, אגב, שקולה לכחמישה טונות של אלומיניום.

 

אבל הדרך עוד ארוכה, והם מקווים ששכניהם וגם אנשים שגרים רחוק יותר יסייעו להם להשיג את המטרה. לשם כך הקימו אתר אינטרנט מיוחד שמפיץ את המסר: עזרו לנו לשמור על הסביבה וגם לארגן אחלה מסיבה - מה יותר טוב מזה?

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דודו בכר
חתונת אלומיניום
צילום: דודו בכר
מומלצים