שתף קטע נבחר

איי.די.דיזיין: השולחן חזר אחרי חודשיים ולא תוקן

השולחן החדש שנקנה ברשת הגיע לצרכן עם פגמים ונשלח לתיקון בסוף אוקטובר. באמצע ינואר ואחרי הפצרות רבות הוא שב לבעליו - עם אותם פגמים בדיוק ועם תוספת של לכלוך ואבק. איי.די.דיזיין: "המקרה אינו מאפיין את תהליך השירות שלנו"

שולחן חדש שמגיע עם פגם זו עוגמת נפש לא קטנה, אבל כשתקראו את סיפורו של מוטי, שקנה שולחן באיי.די דיזיין (IDdesign) תבינו מה זו עוגמת נפש גדולה.

 

"זו היתה הפעם הראשונה בחיים שהחזרתי מוצר", סיפר ל-ynet. "בספטמבר 2009 רכשנו באיי די דיזיין מזנון ושולחן קפה לסלון ב 8,500 שקל. שני הפריטים הוזמנו באותו הגוון.

 

"לאחר כחודש וחצי הגיעו הרהיטים המוזמנים, אך למרבה האכזבה השולחן היה בגוון הלא נכון, הורכב ברשלנות - הרווח בין חיבורי החלקים היה לא אחיד בצורה בולטת - וכמו כן היה סדק באחד מהלוחות שמרכיבים את השולחן. התקשרתי לרשת והם הבטיחו לאסוף את השולחן ולספק שולחן חלופי. עד כאן הכל בסדר".

 

אמרו שיגיעו ולא הגיעו - בלי שום הסבר

הרשת הגיעה ואספה את הרהיט בשלהי אוקטובר. מאז האיסוף, עבר חודש. כשמוטי נוכח שהרשת מתמהמהת, החליט לשאול מתי יקבל את השולחן. "נאמר לי שאקבל אותו בדצמבר", סיפר. "אולם גם אז, אף אחד לא התקשר והשולחן לא הגיע. בחלוף שבוע התקשרתי שוב והובטח לי שהשולחן יגיע בוודאות עד 13 בדצמבר כשהוא מתוקן וצבוע בגוון של מזנון. אבל השולחן לא סופק ב-13, בלי שום הסבר או שיחת טלפון מהרשת.

 

בשלב זה מוטי ביקש לבטל את העסקה. "אם אתם לא יכולים לספק את המוצר כפי שהזמנתי אותו - בטלו את העסקה", אמר אז.

 

"שלחתי להם פקס מנומק שמתאר את השתלשלות הענינים ובסופו בקשה לביטול. הבטיחו לי שמנהלת שירות הלקוחות בכבודה ובעצמה תחזור אליי ביום שני 11 בינואר. היא לא התקשרה אליי ביום שני וגם לא בשלישי".

 

מוטי נאלץ להתקשר בעצמו, ביום רביעי, לשירות הלקוחות. "לא יאומן שאפילו מנהלת שירות הלקוחות לא חוזרת ללקוח למרות שהבטיחה", אמר להם, והמנהלת סוף סוף חזרה אליו.

 

"ביקשתי ממנה לבטל את העיסקה על השולחן וטענתי שכל ההתנהלות שלהם מחפירה ומבזה. היא אמרה שהיא מבינה לליבי ושהיא מבקשת הזדמנות נוספת לאספקת השולחן בראשית השבוע שמתחיל ב-17 בינואר. ביקשתי שתוודא שהשולחן תוקן כמו שצריך והיא הבטיחה לוודא זאת במו עיניה בכך שתיסע למחסן ותערוך בדיקה מדוקדקת של השולחן. כמו כן היא אמרה שתפצה אותי ב-500 שקל לקנייה חוזרת בחנות".

 

השולחן חזר - באותו המצב

ראשית השבוע עברה חלפה לה והשולחן איננו כאן. ביום שלישי התקשרו אליו וקבעו איתו ליום המחרת ב-11:00. להפתעתו של מוטי, המוביל אכן הגיע בשעה היעודה, אבל זו לא ההפתעה היחידה שציפתה לו.

 

"לתדהמתי, השולחן נשאר באותו מצב בו היה כשהחזרתי אותו", מספר מוטי, "הסדק עדיין שם, מורכב ברישול ובגוון הלא נכון. ממש אותו שולחן בלי שום תיקון וגרוע מכך, עם הרבה יותר אבק ולכלוך. נראה שהשולחן עמד שם במשך חודשים ולא נעשה דבר כדי לתקנו.

 

"המוביל עמד בוש ונכלם למראה השולחן ואף רשם בטופס משהו כמו 'בושה וחרפה'. כמובן שלא הסכמתי לקבל את השולחן ומיד התקשרתי למוקד שירות הלקוחות. הפקידה אמרה שתמסור למנהלת ומיד יחזרו אלי אבל איש לא חזר אלי".

 

אחרי פניית ynet מוטי קיבל שיחת טלפון ובה בשורה: כספו יוחזר לו במלואו. "אין שולחן אבל לפחות יש כסף", הוא אומר כעת.

 

מאיי.די דיזיין מוסרים בתגובה: "אנו מתנצלים על כי תהליך השירות במקרה זה ארך למעלה מהמקובל. חשוב לציין כי מקרה זה אינו מאפיין את תהליך השירות שלנו. לבקשתו יוחזר לו כספו בגין המוצר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: Index Open
גם מנהלת שירות הלקוחות לא חזרה. אילוסטרציה
צילום: Index Open
מומלצים