שתף קטע נבחר

חשד: בן 12 נאנס בפנימייה - ובמשפחה המארחת

תושבת המרכז, שאירחה בסופי השבוע בביתה תלמיד פנימייה בן 12 - שנפל קורבן לעבירות מין מצד אמו, התלוננה כי בעלה תקף אותו מינית. לחוקרים סיפרה כי הילד הותקף גם בידי מדריך במוסד. השניים נעצרו, וגם המתלוננת נחקרה שידעה במשך תקופה - ולא דיווחה

במשטרה חוקרים חשדות שלפיהם נפל ילד בן 12 קורבן לסדרת עבירות מין חמורות מצד מדריך בפנימייה שבה התגורר ומאדם נוסף, בן למשפחה שנהגה לארח את הצעיר בחופשותיו מהלימודים בסופי השבוע. אמו של הילד מרצה עונש מאסר, לאחר שבעבר נהגה לאנוס את בנה בעצמה.

 

האם, תושבת נתיבות, נעצרה לפני כשנתיים בחשד שנהגה לקיים יחסי מין בכפייה עם הילד ואחיו. לאחר שהורשעה במיוחס לה ונשלחה אל מאחורי סורג ובריח, הועברו ילדיה לחזקת האב.

אלא שמאותה הנקודה, רק הלכה והחריפה מציאות חייו האומללה של הילד. כעבור פרק זמן נישא אביו בשנית, תוך שאשתו החדשה הבהירה כי אינה מוכנה לגדל את הילדים בביתה - והשניים הועברו לפנימיות.

 

הילד, כיום בן 12, שהה בפנימייה בבני ברק. בעקבות התעקשותה של אשתו, איתר האב עבור בנו בני משפחה במרכז הארץ שיארחו אותו בשבתות, עם סיום שבוע הלימודים.

 

בחודש שעבר התייצבה האם המארחת בתחנת המשטרה בראש העין, והגישה תלונה נגד בעלה שעמו נמצאת בהליכי גירושין. לשוטרים סיפרה כי בשנים האחרונות, מאז החל הילד להתארח בביתם, נהג בעלה לבצע בילד מעשי סדום ומעשים מגונים חמורים אחרים. בהמשך שיחתה עם החוקרים, חשפה לפניהם מידע שלפיו נהג גם מדריכו של הילד בפנימייה לבצע בו עבירות מין.

 

התלונה הקשה הביאה לפתיחתן של שתי חקירות, האחת במחוז תל אביב שהתמקדה באירועים בפנימייה בבני ברק, בעוד שהאירועים במשפחה המארחת הועברו לידי חוקרי תחנת ראש העין.

 

"בכל מקום שאמור היה להגן עליו, הוא הפך לקורבן"

מדריכו של הילד בפנימייה בן 30, נעצר והודה בחקירתו במיוחס לו - וכבר מחר צפויה הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בגין העבירות שבהן נאשם. עם זאת, נתקלה תחילה חקירת האירועים בבית המשפחה המארחת במסכת קשיים, לאחר שעד מהרה כי בעלה של המתלוננת ירד למחתרת.

 

רק אתמול בשעות הלילה הצליחו השוטרים להתחקות אחריו ועצרו אותו. המתלוננת נחקרה גם היא בפרשה, בחשד שלא דיווחה על מעשיו של החשוד במשך חודשים ארוכים.

החשוד, בן 51, הכחיש בחקירתו את המיוחס לו, ויובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

 

"מדובר במעשים קשים, חמורים ומזעזעים", אמר ראש משרד החקירות במשטרת ראש העין, פקד שי גז, והוסיף: "הילד עבר מסכת התעללות מינית קשה. לכל מקום שאמור היה להיות עבורו שומר ומגן, הפך לקורבן".

 

גז סיפר כי הילד שרוי במצב נפשי קשה מאוד, והועבר למשפחת אומנה בעיר אחרת. במשטרה אמרו כי חקירת הפרשה נמשכת, והעריכו כי למרות המשך הכחשתו של החשוד, הצטברו די ראיות להעמידו לדין בגין המעשים - בין היתר בזכות העדות המזעזעת שמסר הילד לחוקרים בפירוט רב, אודות המעשים הקשים שביצע בו לכאורה החשוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נאנס בחופשות (אילוסטרציה)
צילום: AFP
מומלצים