שתף קטע נבחר

בעקבות המרפק: רונאלדו הושעה משני משחקים

בית הדין של ההתאחדות הספרדית החליט להעניש את כוכב ריאל מדריד בשל גרימת השבר באפו של פטריק מטילגה ממלאגה. הפורטוגלי גם נקנס ב-600 יורו

המרפק לפטריק מטילגה ממלאגה עלה לכריסטיאנו רונאלדו ביוקר. בית הדין המשמעתי של ההתאחדות הספרדית גזר עליו היום (ג') עונש השעייה משני משחקים בפועל בעקבות המקרה, אשר התרחש בשבת, בניצחון של ריאל מדריד 0:2 על הקבוצה מהדרום.

 

שופט המשחק פרס לאסה שלף לעבר רונאלדו כרטיס אדום, בעוד מטילגה סובל משבר באפו. ריאל הגישה עירעור על ההחלטה, כאשר הדיון אמור להתקיים ביום חמישי.

 

רונאלדו, אשר כבש במשחק את שני השערים לזכות ה'בלאנקוס', גם נקנס ב-600 יורו, כאשר ריאל מדריד נקנסה גם היא ב-180 יורו. בית הדין נימק את ההחלטה: "רונאלדו השתמש במשחק מסוכן, כאשר גרם לנזק בדמות שבר לשחקן שנפגע".


"שיחק בצורה מסוכנת וגרם נזק", כריסטיאנו רונאלדו (צילום: AP) 

 

כזכור הכחיש רונאלדו לאחר המשחק את ההאשמות נגדו: "זו בושה שהשופט הרחיק אותי, כל מי שמבין בכדורגל יודע שלא ניסיתי לפגוע בו. אפילו דיברתי עם הבחור, ביקשתי ממנו סליחה והוא אמר שאני לא צריך להתנצל, כי הוא יודע

שזה לא היה בכוונה. בחיים לא תקפתי אף אחד".

 

רונאלדו הוסיף לגבי עצמו: "אני אף פעם לא מנסה לעבוד על שופטים, אלא רק להתחמק מהשמירה עלי. גם ממנו ניסיתי לברוח ובגלל חוסר מזל פגעתי לו באף, בגלל שהוא נמוך. זו היתה תנועה טבעית, אני אמנם מצטער שזה קרה, אבל מרגיש רגוע.

 

"צריך להיעשות צדק, כי אני לא בחור רע. אני רוצה לשחק תמיד ועכשיו אני כועס, כי במשחק הבא אסתכל על הקיר בבית כשלא אוכל לעלות על המגרש. אני לא מצפה ששופטים יגנו עלי, אלא רק שישרקו מה שהם רואים. יש דברים טובים בספרד, אבל גם דברים לא טובים. נותנים יותר מדי בעיטות ברגליים של שחקנים טכנים". 

 

חטאפה: המגן הרומני קוזמין קונטרה (34) עזב את הקבוצה לאחר שלא קיבל העונה הזדמנויות בהרכב, וחתם לשישה חודשים בפוליטכניקה טימישוארה מארצו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
כריסטיאנו רונאלדו
צילום: AFP
מומלצים