שתף קטע נבחר

ynet live: להקת "בלקן ביט בוקס" בשידור חי

הלהקה הכי שמחה שיש מלהיטה את האנגר 11 בתל אביב, ואתם מוזמנים לצפות בהכל, ממש עכשיו, בשידור ישיר ומיוחד לגולשי ynet. בואו להשתתף בחגיגה בחינם ומכל מקום בעולם

זה קורה ממש עכשיו: שידור ישיר ממופע ההשקה של "בלקן ביט בוקס" בהאנגר 11 בתל אביב. הלהקה הכי שמחה ואנרגטית בשטח מלהיטה את נמל תל אביב, ואתם לוקחים חלק בחגיגה המשודרת ישירות למסך המחשב שלכם. אז תדליקו את הרמקולים, תגבירו את הווליום, ורק תיזהרו כשאתם עושים סטייג' דייבינג מהספה.

 

אחרי שחנכנו את מסורת השידורים החיים בחודש שעבר עם השידור המוצלח של מופע הבכורה של נינט, אנחנו גאים להמשיך את סדרת "ynet live" עם "בלקן", הנציגה הישראלית בפסטיבלי מוזיקת העולם. ynet מעביר את ההופעה במלואה ומזמין אתכם לצפות בה כאן, בחינם, מכל מקום.

 

גרעין הלהקה, המשלבת בין מוזיקה בלקנית להיפ הופ, רגאיי ועוד, כולל את המוזיקאים תומר יוסף, תמיר מוסקט ואורי קפלן. השלושה, בעזרתם של אורחים מכובדים כמו הברירה הטבעית, קותימאן, זמרות המקהלה הבולגרית של לונדון ועוד, חוגגים את צאת אלבומה החדש של הלהקה, "Blue Eyed Black Boy".

 

זה עוד לא הכל: בשבוע הבא, ה-11 בפברואר, ynet יעביר בשידור חי גם את הופעתה החד-פעמית של אינפקטד משרום, בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב, שם יתארחו הראפר מתיסיהו והחברים של נטאשה. סמנו ביומנים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לאתר ההטבות
מומלצים