שתף קטע נבחר

הפועל פ"ת: באשירו ובסיט היו מעורבים בתאונה

שני שחקני הקבוצה נפגעו כשהיו בדרכם לאימון בקיבוץ עינת. בסיט המשיך לאימון, באשירו פונה לביה"ח ושוחרר בהמשך. מחפוד, שהיה עד לתאונה: "כנראה יש מי ששומר עליהם"

צמד החלוצים של הפועל פתח תקווה אוסמן באשירו ואיברהים בסיט, היו מעורבים היום (ה') בצהריים בתאונת דרכים, שהתרחשה בצומת ראש העין, זאת לאחר שהשניים עשו דרכם לאימון הקבוצה בקיבוץ עינת. כתוצאה מהתאונה, נפצע באשירו באורח קל, ופונה לבית חולים השרון שבפתח תקווה בניידת של מד"א.

 

לעומתו, בסיט שנהג ברכב, לא נפגע במהלך התואנה, והמשיך בדרכו לאימון הקבוצה. אנשי פתח תקווה, שהתבשרו על התאונה, שלחו את המנהל עופר צברי לבית החולים, כדי לדאוג לשלומו של באשירו. החלוץ נמצא בהכרה ומדבר עם סובביו, אך מיד לאחר התאונה הוא חש בהלם קל. הוא לא סובל מחבלות חיצוניות חמורות, אך נבדקת האפשרות כי הפציעות שנגרמו הן פנימיות.


באשירו. שוחרר לביתו (צילום: אלי אלגרט)

 

למרות התאונה, הפועל פ"ת מקיימת את אימון אחר הצהריים בקיבוץ עינת, כחלק מההכנות לקראת המשחק ביום ראשון מול הפועל חיפה. בסיט צפוי להיכלל בסגל הקבוצה למרות התאונה, אך מצבו של באשירו עדיין לא ברור. במועדון אמרו ל-ynet: "אנו מקווים שאוסמן ירגיש בטוב ויחזור במהרה, נדאג לכל בקשותיו".

 

אחרי שעבר בדיקות מקיפות, שוחרר באשירו לביתו ולא הגיע לאימון הקבוצה, זאת בעקבות דרישת הצוות הרפואי של בית החולים, לתת לשחקן מנוחה ולאפשר לו להתאושש מהפגיעה הקלה. במועדון החליטו שהחלוץ ייבדק מחר פעם נוספת אצל רופא הקבוצה, גיא מורג', אך ההערכות הן כי הגנאי יהיה כשיר במאה אחוזים למפגש מול האדומים.

 

בפ"ת סיפרו כי הרכב בו נסעו השניים נפגע בצורה משמעותית, זאת לאחר שהוא פגע חזיתית במעקה. מאמן הקבוצה אלי מחפוד ראה את התאונה מקרוב, לאחר שגם הוא עשה את דרכו למתחם בקיבוץ עינת. מחפוד אמר ל-ynet לאחר האימון: "אני שמח שהכל בסדר, שניהם בריאים ויוכלו לעמוד לרשותי. מעבר לזה שהם שחקנים טובים הם אנשים טובים וכנראה יש מי ששומר עליהם".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אוסמן באשירו
צילום: אורן אהרוני
מומלצים