שתף קטע נבחר

אפק: "נצטרך לבוא מפוקסים לגביע"

בני יהודה רשמה אמש משחק שישי ללא ניצחון, הקשר: "הגביע זה זמן טוב לחזור לנצח, כי אין לנו ברירה". מאמצים להכשיר את גרידו ובלדוט להפועל עכו. עוז ראלי ישוב לסגל

שישה משחקים ללא ניצחון - זה המאזן של בני יהודה בחודש וחצי האחרון. הזהובים, שיארחו ביום רביעי את הפועל עכו למשחק במסגרת גביע המדינה, מקווים לסיים שישה שבועות מאכזבים עם העפלה לשלב הבא במפעל. "גביע זה גביע ויש את כל הקלישאות שמסביב", אמר היום (א') עומרי אפק, "נצטרך לבוא מפוקסים למשחק מול הפועל עכו, זה יכול להיות זמן טוב עבורנו לחזור לנצח, כי אין לנו ברירה ואני מקווה שנעשה את זה".

 

על התיקו המאופס מול בית"ר ירושלים אתמול, אמר השחקן: "אנחנו פשוט בתקופה לא טובה, אבל אנחנו צריכים להשתפר ולחזור ליכולת שהצגנו לפני מספר שבועות. אנחנו יכולים לעשות זאת, פשוט צריך לחבר מחדש את הדברים שלא כל כך הולכים לנו בתקופה האחרונה".

 

השוער דלה איינוגבה, שחזר אל בין הקורות אמש אחרי מספר שבועות בהן נעדר בעקבות אליפות אפריקה, נבחר למצטיין במשחק אתמול. "לפעמים בכדורגל צריך מזל", אמר השוער. "אני חושב שהפרס של השחקן המצטיין לא מגיע רק לי, אלא לכל השחקנים בקבוצה".

 

המאמן גיא לוזון חסר במשחק אתמול את איבן גרידו החולה, אסי בלדוט הפצוע ועוז ראלי המורחק. לקראת המשחק מול עכו יחזור ראלי לסגל והוא צפוי לשוב גם להרכב הראשון. לגבי גרידו ובלדוט עדיין לא ברור מה מצבם הרפואי, אולם במועדון יעשו מאמצים על מנת להכשירם למשחק הגביע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים