שתף קטע נבחר

סטפן שאלוי חוזר: יצפה בבית"ר - מכבי חיפה

שחקן העבר ההונגרי יהיה אורח הכבוד במשחק, אחרי שקיבל הזמנה מיוחדת מקורנפיין, "מדובר בווינר אמיתי שהתחבר אלינו מהר מאוד". בינתיים מתכוננים למכבי ב"ש

האם נמצא הפתרון עבור בעיית ההחמצות של חלוצי בית"ר ירושלים? לא ברור, אבל מה שבטוח הוא שהיו"ר איציק קורנפיין, נקט בצעד שעוד עשוי להזכיר לשחקני החלק ההתקפי שלו, מה עושה סקורר אמיתי. זאת לאחר שהזמין את אחד מגדולי שחקני העבר הזרים של בית"ר, אישטוואן (סטפן) שאלוי, למשחק הליגה הקרוב מול מכבי חיפה בטדי.

 

שאלוי כבש כבר במשחקו הראשון במדי בית"ר, אליה הגיע בעונת 1994/5, ב-1:8 על מכבי הרצליה, שנותר עד היום הניצחון הגדול ביותר של הקבוצה. כששיחק כקשר, סיים עם 14 שערים בעונה שלאחר מכן ובעונת האליפות ב-97/8, החליף בהצלחה את אלי אוחנה הפצוע בעמדת החלוץ. זכורות במיוחד שתי ההופעות שלו מול הפועל ב"ש באותה עונה, שהסתיימו פעם אחת ברביעייה פרטית ופעם שניה במהפך עליו היה חתום.


קורנפיין. אחראי על פרק הנוסטלגיה (צילום: טל שחר)

 

לפני כשבועיים קיבל שאלוי הזמנה מיו"ר הקבוצה איציק קורנפיין, להגיע למשחק ולהיות אורח הכבוד של המועדון. שאלוי קיבל את ההזמנה ולפני שריקת הפתיחה יתקיים טקס קצר לכבודו של השחקן בו הוא יקבל גביע הוקרה ואף יזכה לבעוט את בעיטת הפתיחה של המשחק.

 

קורנפיין עצמו אמר: "מדובר בשחקן יוצא דופן עם אישיות מיוחדת מאוד. הגעתי לבית"ר עונה אחריו ואני זוכר שהוא התנהג כמו שחקן שגדל במועדון. החיבור שלו היה מהיר מאוד - הוא למד מהר את השפה והיה חלק מאיתנו. בחור אינטליגנטי וחברותי מחוץ למגרש ו-ווינור אמיתי בתוכו. אנחנו בקשר טוב מאוד בתקופה האחרונה, הזמנתי אותו כאורח אישי שלי גם כחלק מנוסטלגיה והוקרת כבוד וגם כאפשרות לשיתוף פעולה עתידי".

 

בית"ר כבר הוציאה למכירה כרטיסים למשחק, במחירי 80 שקלים למבוגר ו-40 לנוער/חייל, כשהציפייה היא ל-14 אלף אוהדים ביציעים. בינתיים ממשיכה הקבוצה להתכונן למשחק הגביע מול מכבי ב"ש ביום רביעי, כשהמאמן יצחק שום צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, על מנת לאפשר לחלק מהשחקנים לקבל מנוחה לקראת המחזור הבא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלכס קולומויסקי
שחקני בית"ר בימים ההם
צילום: אלכס קולומויסקי
מומלצים