שתף קטע נבחר

לברון, ווייד ובראיינט - שוב בנבחרת ארה"ב

החלו הזימונים לסגל ארה"ב לאליפות העולם בקיץ, ושלושת הכוכבים הגדולים צפויים לחזור לכדרר ביחד, לאחר שזכו בזהב בבייג'ינג. דיווח: טרייסי מגריידי מתקרב לניקס

סגל נבחרת ארצות הברית לאליפות העולם שתיערך בקיץ, ולמשחקים האולימפיים ב-2012 פורסם היום (ד'), והשלישייה המפורסמת - לברון ג'יימס, קובי בראיינט ודוויין ווייד, שוב יתאחדו כפי שהיה ב-2008 בבייג'ינג.

 

כמו השלושה, שישה שחקנים נוספים מהסגל השזכה במדליית הזהב באולימפיאדה הקודמת, יחזרו גם הפעם - כריס בוש, כריס פול, דווייט הווארד, כרמלו אנתוני, דרון וויליאמס וקרלוס בוזר. למרות כל הזימונים, קיים עדיין ספק האם ג'יימס, ווייד ובוש אכן יופיעו בקיץ עם נבחרת הפסים והכוכבים.

 

"אני חושב שעדיין מאוד מוקדם לדון בזה", אמר כרמלו אנתוני. "אבל שחקנים מאוד רוצים לשחק בנבחרת. נדון בזה בעתיד הקרוב, אך יש שחקנים שיהיו להם דברים אחרים לטפל בהם, כמו סיום חוזה ובחירת קבוצה חדשה".


אנתוני, ווייד, לברון ובראיינט, עם המדליות האולימפיות מבייג'ינג (רויטרס)

 

שלושת השחקנים שלא יחזרו לנבחרת החדשה הם ג'ייסון קיד, שהודיע לפני זמן מה על פרישה מהנבחרת, ומייקל רד וטישון פרינס, שמחלימים מפציעות. לפני היציאה לטורקיה, שם תיערך אליפות העולם בקיץ, תערוך הנבחרת האמריקנית משחקי אימון בניו יורק.

 

שאר הסגל: קווין דוראנט, דריק רוז, אל ג'פרסון, קווין לאב, רודי גיי, או.ג'יי מאיו, אנדרה איגוודולה, קנדריק פרקינס, דני דראנגר, דייויד לי, ברוק לופס, ראסל ווסטבורק, למרקוס אולדרידג', ג'ראלד וואלאס, אריק גורדון, צ'ונסי בילאפס ואמארה סטודמאייר.


מגריידי, במדי הרוקטס. יעבור לכתום של הניקס? (צילום: AP)

 

מגריידי מתקרב לניו יורק?

דיווחים בארצות הברית מספרים שהנהלות הניקס והרוקטס עובדות על טרייד עם קבוצה נוספת, במסגרתו יעבור טרייסי מגריידי לניו יורק. עושה רושם שהקבוצה הנוספת היא וושינגטון, שתשלח את קארון באטלר וברנדן הייווד ליוסטון.

 

הניקס, מצידם, יוותרו על אל הרינגטון שיעבור לוושינגטון. הקבוצה מבירת ארה"ב אמורה לקבל שחקן נוסף בעסקה הזו, ובחירת דראפט. נראה כי ישנם כמה פרטים נוספים שמפרידים בין עסקה סגורה למצב הנוכחי, אך רוב הסיכויים שבסופו של דבר הצדדים ימצאו את הדרך להשלים את הטרייד. חוזהו של מגריידי, אגב, מסיים בקיץ הקרוב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לברון ג'יימס במדי הנבחרת
צילום: Gettyimages Imagebank
מומלצים