שתף קטע נבחר

כלתו של מיידוף מבקשת לשנות את שם משפחתה

סטפני מיידוף, רעייתו של מארק, בנו של הנוכל הגדול בהיסטוריה, רוצה להיקרא מעתה סטפני מורגן. לפי הבקשה הרשמית שהגישה, היא "מבקשת להימנע מהבושה הנוספת, מההטרדות ומהסיכונים הכרוכים בשם מיידוף"

סטפני מיידוף, כלתו של ברנרד מיידוף שהורשע בהונאת הפונזי הגדולה בהיסטוריה , הגישה אתמול לבית המשפט בקשה לשנות את שם משפחתה שלה ושל שני ילדיה לשם "מורגן".

 

עוד בפרשה:

 

"העותרת מבקשת להימנע מהבושה הנוספת, מההטרדות ומהסיכונים הכרוכים בשם מיידוף - ולשנות את שם משפחתה למורגן" נכתב בבקשה הרשמית שהוגשה לבית המשפט העליון במנהטן.

 

הבקשה הוגשה גם בשם ילדיה, אודרי בת ה-3 וניקולס בן השנה והודגש בה כי הילדים "מעולם לא הורשעו בפשע". סבם של הילדים, ברנרד מיידוף, נידון ל-150 שנות מאסר לאחר שהורשע בגניבת 65 מיליארד דולר ממשקיעים שהפקידו בידיו את כספם.

 

סטפני מיידוף בת ה-35, אשתו של מארק, בנו של ברנרד, סבלה מאיומים על חייה בדצמבר 2008 לאחר שמיידוף התוודה בפני בניו על מעשיו. "למרות שהאיומים הוערכו כלא מסוכנים, העותרת חוששת לביטחונה ולביטחון ילדיה", נכתב בבקשה לבית המשפט.

 

ננסי חמטוב, עורכת דינה של סטפני מיידוף, סירבה להגיב וגם עורך דינו של ברני מיידוף לא הגיב. על פי הבקשה, מארק מיידוף אינו מתנגד לשינוי שמם של אשתו וילדיו, אבל ככל הנראה, הוא ישמור על שם משפחתו.

 

אחד מקורבנות התרמית של מיידוף אמר כי סטפני אולי יכולה לשנות את שמה אבל לעולם לא תוכל להסתתר. "אני לא מאשים אותה", אמר הרב סילברה מפלורידה, שאיבד את כל חסכונות חייו בתרמית, "אני חושב שהיא עושה את הדבר הנכון. אני לא הייתי רוצה להיתקע עם השם הזה, מי היה רוצה?".

 

דיאנה פסקין, שיחד עם בעלה איבדה 3.2 מיליון דולר, אמרה שלא אכפת לה מה תעשה, "אני כבר מעבר למחשבות על משפחת מיידוף", אמרה פסקין והוסיפה כי היא "יותר מעוניינת שהממשל יחל ברגולציות שיגנו על המשקיעים מנוכלים כמו ברנרד מיידוף".

 

כונס הנכסים של ברנרד מיידוף תבע את בניו, מארק ואנדרו וטען כי הם וקרובים נוספים השתמשו בחברה המשפחתית כדי לנהל בנק פרטי משל עצמם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מיידוף. בכלא ל-149 השנים הקרובות
צילום: AFP
מומלצים