שתף קטע נבחר

המסחר בוול סטריט הסתיים בעליות שערים

המסחר בתנהל על רקע דיווחי מאקרו מעורבים. מניות הקמעונאות התחזקו לאחר הפרסום על מכירת חזקות לפברואר למרות החורף שהוריד את המוטיבציה לצאת לקניות. מנגד, מכירות הבתים הקיימים נפלו ב-7.6% בינואר

המסחר בבורסת ניו יורק ננעל ביום ה' בעליות שערים.

 

מדד הדאו ג'ונס עלה ב-0.46% לרמה של 10,444.14 נקודות. מדד הנאסד"ק עלה ב-0.51% לרמה של 2,292.31 נקודות. מדד ה-S&P500 עלה ב-0.37% לרמה של 1,122.97 נקודות.

 

המסחר בתנהל על רקע דיווחי מאקרו מעורבים. מניות הקמעונאות התחזקו לאחר הפרסום על מכירת חזקות לפברואר למרות החורף שהוריד את המוטיבציה לצאת לקניות. בנוסף, תביעות האבטלה ירדו וקטעו רצף של עליות ומנגד, מכירות הבתים הקיימים נפלו ב-7.6% בינואר.

 

מספר החוזים שנחתמו למכירת דירות יד שנייה בארה"ב עלו ב-1% במהלך חודש ינואר, זה החודש השני ברציפות, על פי ההערכות האנליסטים. הדולר התחזק בעולם בכחצי אחוז ושלח את הסחורות הנקובות בדולרים לירידה.

 

באירופה: הבנק המרכזי באנגליה לא הפתיע את השוק ומותיר את הריבית במדינה על 0.5%. גם הריבית בגוש האירו נותרה על כנה ברמה של 1%.

  

סחורות

החוזים על הגז הטבעי נפלו היום בכ-4% לאחר שהממשל דיווח על ירידת המלאים בשבוע שעבר בפחות מהצפוי בעוד שמחירי הנפט ירדו אף הם, אך ננעלו מעל 80 דולר לחבית. הגז הטבעי למסירה באפריל איבד 18 סנט או 3.8% לרמה של 4.58 דולר ל-BTU. הנפט למסירה באפריל איבד 66 סנט או 0.8% לרמה של 80.2 דולר לחבית בניו יורק.

 

במקביל, הזהב נסוג מרמתו הגבוהה מאז אמצע ינואר בירידה של 0.9% לרמה של 1,133 דולר לאונקייה. חולשת הסחורות נבעה בעיקר מהתחזקות הדולר שעלה היום מול סל המטבעות בכחצי אחוז מול סל המטבעות בעולם.

 

מניות ישראליות

וריפון, אחת משתי היצרניות הגדולות בעולם של מסופים אלקטרוניים לקריאת כרטיסי אשראי, השלימה בימים אלה את חיסול פעילות הייצור שלה בישראל. 30%-40% מכ-400 עובדי הייצור שהועסקו על ידי וריפון בארץ כבר אינם עובדי החברה, ומועסקים כעת על ידי חברת קבלנות משנה ישראלית בשם סנמינה. רוב העובדים פוטרו כחלק מגל הקיצוצים הנרחב שבו פתחה וריפון בשנה האחרונה. מניית וריפון עלתה בכ-1%.

 

אחרי התוצאות המאכזבות של חברת אלון בברקליס קפיטל מורידים את מחיר היעד שלהם ומספקים המלצת "משקל חסר". "אנחנו מצפים שהחברה תמשיך להפסיד כסף ב-2010 ולא תדווח על רווח נקי עד שנת 2010", אומרים היום בברקליס קפיטל. בברקליס קפיטל לא נוקבים במחיר יעד למניית החברה, שירדה בכ-3% במסחר ביום ה'.

 

מניית טאואר לא יורדת מהרדאר של הסוחרים. ביום ד' זינקה המניה ב-8.24% וננעלה במחיר של 1.84 דולר. היום ה' תיקנה המנייה וירדה בכ-2%.

 

נייס הודיעה היום על הוספת פתרון Real-Time Guidance ל-Cross-Channel Analytics, אשר עליו הכריזה לאחרונה, תחת חליפת הפתרונות העסקיים NICE SmartCenter. פתרון Real-Time Guidance מספק לנציגי השירות המלצות לנקיטת "הפעולה הבאה הטובה ביותר" בזמן אמת, במהלך שיחת טלפון או צ'אט עם לקוח. מניית נייס עלתה בכ-2%.


פורסם לראשונה 04/03/2010 23:10

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים