שתף קטע נבחר

בורשטיין: "עוד יגיע זמני לשחק בקבוצת יורוליג"

אקס מכבי ת"א לא מלין על העובדה שהוא בקבוצת תחתית בספרד, פואנלבראדה, ובראיון לסוכנות הידיעות 'EFE', לא פוסל חזרה לצהוב בעתיד: "זו הקבוצה של המדינה"

פרט למכבי תל אביב, ישנם עוד שני שחקנים ישראלים המופיעים ביורוליג, בקבוצות זרות - יותם הלפרין במדי אולימפיאקוס וליאור אליהו, שחקנה של קאחה לבוראל ויטוריה.

 

בנוסף לאחרון, יש לכוחותינו נציג נוסף ב-ACB, ליגת הכדורסל של ספרד, אחת החזקות של אירופה - טל בורשטיין. פורוורד מכבי תל אביב לשעבר עזב אתהצהובים לטובת פואנלבראדה, הנאבקת העונה בתחתית. למרות הכל, הישראלי לא מרים ידיים.

 

"עוד יגיע זמני לשחק בקבוצת יורוליג. אני רק בן 30 ואני חושב שעוד אוכל לתרום את שלי ביורוליג", אומר בורשטיין בראיון לסוכנות הידיעות הספרדית, 'אפה'.


בורשטיין בימיו במכבי ת"א. לא שולל חזרה לצהוב (צילום: אלי אלגרט)

 

הישראלי מספר גם על הסיבה בגללה עזב את מכבי תל אביב: "היתה לי שנה לא טובה,

עם הרבה מאוד פציעות, אבל בעונה שעברה, אחרי שכבר התאוששתי, לא קיבלתי כמעט הזדמנויות לשחק. לא היתה לי ברירה אלא לעזוב".

 

למרות הדברים הללו, בורשטיין לא שולל את אופציית החזרה לצהובים: "מכבי היא סמל הספורט במדינה שלי. כשהיא משחקת, חברים מתאספים בבית או בפאב כדי לראות אותה יחד. אי אפשר לדעת מה יהיה בעתיד, אבל אשמח לשוב לשם, זו הקבוצה של המדינה".

 

על השיפור ביכולתו בתקופה האחרונה, אומר בורשטיין: "הגעתי סמוך מאוד לפתיחת העונה ולקח לי זמן להתאקלם לקבוצה ולחיים בספרד. על הדברים האלה משלמים בליגה החזקה באירופה. עכשיו, אחרי שכבר התרגלתי וצברתי ביטחון, רואים את השינוי גם בכושר שלי על המגרש".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טל בורשטיין
צילום: Ayuda Fuenlabrada
מומלצים