שתף קטע נבחר

נמני: "הפגישה עם קשטן? אני כבר חסין"

אחרי ה-1:1 של מכבי ת"א עם ב"ש, המנג'ר התייחס לאירועי הימים האחרונים: "כלום לא משפיע עליי". על המשחק: "יצאנו יותר מדי קדימה כשהובלנו". חדד: "לאמן כדורגל לא שוכחים"

מכבי תל אביב והפועל באר שבע, שתי הקבוצות המדוברות ביותר בשבוע האחרון, נפרדו הערב (ש') בתיקו 1:1, תוצאה שמשרתת בעיקר את האורחת.

 

 

המנג'ר הצהוב, אבי נמני, אמר בסיום: "הגענו להמון מצבים במחצית הראשונה ולא הצלחנו לנצל אותם. ככל שהמשחק המשיך, שיחקנו פחות טוב. יצאנו יותר מדי קדימה, השחקנים צריכים להבין שגם 0:1 זה נצחון. היינו אחרי שני הפסדים רצופים וגם לעצור את המפולת, זה משהו. מפה ועד סוף העונה יהיה פיניש צמוד".

 

נמני גם נשאל על הדיווחים אודות הפגישה של דרור קשטן עם הנהלת הקבוצה והשיב: "אחרי כל כך הרבה שנים בכדורגל, גם בתור שחקן, אתה חסין בפני הכל ולא מופתע. כלום לא משפיע עליי. אנחנו חיוביים מאוד במחשבה, גולדהאר אמר לי לפני כמה חודשים שאנחנו הולכים לדרך ארוכה מאוד, ואני מאמין לו. השחקנים צריכים להתרכז רק בכדורגל".

 

ליאור ז'אן סיכם את המשחק: "אני חושב שרוב השחקנים סובלים מחוסר ביטחון. יש תקופות כאלה, צריך לדעת לצאת מהן. אולי לדרבי יש השלכות, אבל ככדורגלן צריך לתקן ולהתקדם". בעניין פגישת גולדהאר - קשטן, אמר ז'אן: "אנחנו כשחקנים מתעסקים בכדורגל, ולא במה שקורה מסביב, כי אחרת לא נצא מזה. צריך לשים הכל בצד. אני לא חושב שזה השפיע על הקבוצה. ברור לי שאבי נמני טוב למכבי, אני מקווה שהוא יישאר".


אביתר אילוז. "היינו יכולים להוציא מהמשחק הזה יותר" (צילום: אלי אלגרט)

 

אילוז: "שמח שהבאתי מעט אושר לקהל"

מהעבר השני, ויקו חדד, המחליף של גיא עזורי, חגג נקודה ראשונה בבכורה המחודשת על הקווים: "אני שמח שהשחקנים לא נשברו אחרי הפיגור וזה השתלם בסיום. השוני הוא שהיתה מחויבות הגנתית".

 

על הודעת העזיבה של הבעלים אלונה ברקת, שבסיום ירדה לכר הדשא וקיבלה תשואות מהקהל, אמר המאמן: "אני כבר מזמן פרשתי מאימון כדורגל, והתחלתי להתעסק בניהול, אבל לא שוכחים לאמן. אם יש משהו שגרם לי לחזור זה הסיכוי הקטן שאלונה תישאר. אני, השחקנים וכל העיר הזו צריכים לעשות הכל כדי שאלונה תישאר. להפועל ב"ש שתי מטרות: פלייאוף עליון וגמר גביע המדינה. יש לנו אוהדים נפלאים, עשו להם עוול. ראיתם איזו תצוגה הם נתנו היום".

 

ביציאה מהאיצטדיון הניפו עשרות מאוהדי הפועל ב"ש את אלונה ברקת על כפיים, שרו לה שירי עידוד וביקשו ממנה להישאר. ברקת אמרה כי נהנתה מהמשחק, אך לא הוסיפה מילה בנוגע לאפשרות שתשנה את דעתה ותמשיך את תמיכתה גם בעונה הבאה.


אלונה ברקת עם אוהדי ב"ש. חדד: "נעשה הכל שהיא תישאר" (אלי אלגרט)

 

אביתר אילוז, שכבש את שער השיוויון אמר בסיום: "היינו יכולים להוציא מהמשחק הזה יותר. במחצית הראשונה הלך לנו פחות טוב, אבל בשנייה הבאנו 'אקסטרות' וזה הצליח. אם היינו מדברים בתחילת השבוע, עם כל האווירה שהיתה בבאר שבע, הכל היה נראה על הפנים".

 

המגן הוסיף: "ככל שעבר השבוע, עם כל מפגן התמיכה של הקהל, דברים השתנו, וככה צריך להמשיך כל הדרך עד לסיום העונה". לגבי השער שכבש אמר אילוז: "הגול הזה הביא לידי ביטוי את כל השבוע הקשה הזה, אני שמח שהבאתי מעט אושר לאוהדים, רק שיבואו עוד שערים כאלה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים