שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: "קשטן לא יאמן פה בעונה הבאה"

בכיר בהנהלת הקבוצה הבהיר: "לא הוצע לו לאמן בפגישה עם גולדהאר, הוא לא יהיה פה לא בעונה הזו, לא בעונה הבאה וכנראה גם לא בזו שאחריה". גולדהאר לשחקנים: "אני מגבה את נמני"

מכבי תל אביב סיימה אמש (ש') עוד משחק ללא נצחון, וזאת לאחר שסיימה בתיקו 1:1 עם הפועל באר שבע במשחק שנערך בבלומפילד. הצהובים, שהפסידו בשני משחקי הליגה האחרונים, התעסקו במהלך סוף השבוע בעיקר בפגישה שהתקיימה בין הבעלים מיטשל גולדהאר והמנכ"ל עוזי שעיה לדרור קשטן ובמעמדו של המנג'ר אבי נמני בקבוצה.

 

 

בהודעה רשמית שהוציא גולדהאר לאחר הפגישה עם מאמן הנבחרת היוצא, הבהיר הבעלים כי הפגישה נועדה על מנת ללמוד יותר על הכדורגל הישראלי.

 

במכבי ממשיכים לנקוט בעמדה הזו ובכיר במועדון אמר ל-ynet בצורה נחרצת: "דרור קשטן לא יאמן במכבי ת"א בעונה הבאה. לא הוצע לו לאמן את הקבוצה בפגישה עם גולדהאר והוא לא יהיה במכבי בעונה הזו, בעונה הבאה וכנראה גם לא בעונה שאחריה".

 

במועדון ממשיכים לגבות את נמני,שאמר אמש: "אחרי כל כך הרבה שנים בכדורגל, גם בתור שחקן, אתה חסין בפני הכל ולא מופתע. כלום לא משפיע עליי. אנחנו חיוביים מאוד במחשבה, גולדהאר אמר לי לפני כמה חודשים שאנחנו הולכים לדרך ארוכה מאוד, ואני מאמין לו. השחקנים צריכים להתרכז רק בכדורגל".


גולדהאר. "אל תתייחסו לדברים שאתם קוראים בתקשורת" (אלי אלגרט)

 

גולדהאר עצמו נפרד בסיום המשחק מהשחקנים והוא ישוב היום לקנדה לאחר כשבועיים של שהות בישראל. "אני מגבה את אבי נמני", הבהיר להם

הבעלים בסיום המשחק בחדר ההלבשה, "אל תתייחסו לדברים שאתם קוראים בתקשורת".

 

אחד השחקנים התייחס לפרשייה ואמר: "אין ספק שזה משהו שהעסיק אותנו ביומיים האחרונים, ואפשר להגיד שזה פגע בצורה כלשהי בהכנות שלנו לקראת המשחק, אבל זה לא תירוץ. אנחנו סובלים מחוסר בטחון, ונקווה שנצליח להתגבר על זה עד למשחק מול מכבי חיפה בשבוע הבא".

 

במועדון ציינו לטובה את הקשר יוסי שבחון, ששוב מצא אתמול הרשת, כמו גם את הבלם ליאור ז'אן, שחזר להרכב על חשבונו של ניסו קפילוטו. ז'אן צפוי להמשיך ולקבל קרדיט גם במשחק הליגה הבא של הקבוצה מול מוליכת הטבלה בקרית אליעזר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים