שתף קטע נבחר

כמה שעות יש ביממה?

קווי הלילה של חברת דן פועלים בשעות ייחודיות: מ-25:00 עד 27:30. האם מפעילת האוטובוסים הוותיקה הצליחה להאריך את יום העבודה? בדן אומרים כי שיטת הרישום החדשנית דווקא נועדה להקל על הנוסעים

היום הארוך ביותר. ביום חמישי האחרון, החל קו מספר 418 של חברת דן, הנוסע בין מסוף רידינג בצפון תל-אביב ובית העלמין בבת-ים, לפעול בשעה מעט מוזרה: 25:00. מוזרה לא פחות, הייתה שעת סיום הפעילות של הקו: 27:30. האם בחברת דן הצליחו סוף-סוף למצוא פתרון מדעי שיאפשר את הארכת יום העבודה?

 

פנינו לדן כדי להבין את מהות הפלא, שהתחולל ממש מתחת לאפנו. "לוחות הזמנים הללו", כך מסבירים בדן, "מתייחסים לקווי הלילה שדן מפעילה. הקווים הללו אינם פועלים ברוב ימות השבוע, מלבד הימים חמישי ומוצאי שבת. רק בתקופות של חופשות מבתי הספר, הם פועלים בכל ימות השבוע".

 

אבל למה יש לקווי הלילה האלה שעות פעילות מפתיעות כל כך? גם לכך יש לדן הסבר: "מאחר שאנשים נכנסים בדרך כלל לאתר האינטרנט של החברה ביום שבו הם רוצים להשתמש בקו - ביום חמישי או בשבת - אנחנו מציינים את שעות הפעילות של אותו יום. אלא שהקווים הללו מתחילים לפעול אחרי חצות, ובעצם צריך היה לציין את תאריך יום המחרת, כלומר יום שישי או יום ראשון. ומאחר שזה היה מבלבל את הנוסעים, החלטנו לנקוב ברישום הזה של שעות הפעילות".

 

ובכל זאת, האם בחברת דן לא חושבים שזה מגוחך לכתוב שקווי הלילה פעילים עד לשעה 27:30? בחברה סבורים שהנוסעים דווקא מבינים את שיטת הרישום הייחודית שלהם. עם זאת, בעקבות פניית ידיעות אחרונות, החליטו בדן "לבדוק אפשרות לציין באתר כי שעה 25:00 היא בעצם 01.00, ו-27.30 היא בעצם 03:30 לפנות בוקר".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
חברת דן: הנוסעים מבינים את הרישום
צילום: אורן אגמון
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים