שתף קטע נבחר

השירים החדשים של הכוכבים הישנים

אסף אמדורסקי ועברי לידר, שני כוכבים מצליחים ויוצרים בזכות עצמם, משתפים פעולה בשיר חדש, שלא דומה לשום דבר שעשו עד כה, ומופע משותף. בשיחה הם מפרגנים זה לזה ומספרים איך נוצר הקשר, שכן לדבריהם "סלב לסלב - סלב"

הפעם הראשונה שעברי לידר ואסף אמדורסקי נפגשו היתה בחנות כלי נגינה בתל-אביב לפני הרבה שנים. שניהם חיפשו  סינתסייזרים וכלי נגינה אלקטרונים כי שניהם היו "בתקופה הזו", כך על פי אמדורסקי. מאז, השניים נפגשו פעמים רבות, אך החיבור האמיתי ביניהם התחיל לפני כמה חודשים, בשיחת טלפון שאמדורסקי ערך עם לידר.

 

כשרצה אמדורסקי לארח את לידר במופע במועדון הזאפה בתל-אביב, השניים חשבו שעשוי להיות מעניין עוד יותר אם הם גם יכתבו שיר אחד יחד, שלא יישמע כמו עברי לידר או כמו אסף אמדורסקי, אלא כמו משהו חדש. השיר הבודד, שנקרא "לא יכול לישון", ייצא כסינגל אחרי החג והוא הוליד מופע משותף ודרך חדשה עבור השניים.

 

ב-1 באפריל, מיד לאחר הסדר, ישיקו השניים את המופע החדש והמסקרן בפסטיבל אהבה בים המלח. על הבמה יבצעו השניים שירים של אמדורסקי וכן שירים של לידר בעיבודים חדשים. הבוקר (ה') חזרו השניים למקום בו הכל התחיל, מועדון הזאפה בתל-אביב, כדי לדבר על החיים המוזיקליים החדשים המשותפים, וגם לשיר קצת יחד על הבמה. ככה זה נראה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אמדורסקי ולידר. הכל התחיל בטלפון
צילום: עומר שורץ
לאתר ההטבות
מומלצים