שתף קטע נבחר

ורמוט: "צריך לדעת לעבור גם משחקים כאלה"

שביעות רצון בהפועל ת"א אחרי ה-1:4 על רעננה. הקשר: "לא היינו במיטבנו, אבל התעשתנו בזמן". האדומים מקווים למלא את בלומפילד מול הפועל ר"ג. מאמצים להשאיר את ורמוט ודה סילבה

הפועל תל אביב רשמה אתמול (ש') ניצחון ליגה רביעי ברציפות, הפעם 1:4 על הפועל רעננה, ובמועדון שוב יחזיקו אצבעות לאיבוד נקודות של המוליכה מכבי חיפה, שתשחק ביום שני בבלומפילד מול בני יהודה. בקבוצה לא אהבו את היכולת של השחקנים במהלך המחצית הראשונה בעיקר, אולם מרוצים מהעובדה שבסופו של דבר גרפו עוד שלוש נקודות יקרות במאבק האליפות.

 

 

"לא היינו במיטבנו אתמול", הודה הקשר גילי ורמוט, "אבל ידענו להתעשת בזמן ולהבקיע עוד שלושה שערים במחצית השנייה. זה מסוג המשחקים שצריך לדעת לעבור ואני שמח שעשינו את זה כמו שצריך ולא חיכינו לדקות הסיום. זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל הניצחון חשוב מאוד".

 

האדומים מקווים למלא את בלומפילד במשחק הליגה הבא מול הפועל רמת גן, שיתקיים בשבת הבאה (16:00), ועל כך אמר ורמוט: "אני מקווה שבשבוע הבא נראה את אותה כמות של אוהדים כפי שהיתה נגד הפועל עכו בשבוע שעבר. זה פשוט תענוג לשחק מול בלומפילד מלא, חג שמח לכולם".

 

במקביל למאבקי האליפות, בהפועל כבר חושבים על העונה הבאה ועוד לפני שחושבים על חיזוק, ההנהלה תתאמץ להשאיר במועדון את גילי ורמוט ודגאלס דה סילבה. השניים, שמבוקשים על ידי מספר קבוצות באירופה, קיבלו הצעה לחתום על חוזים חדשים ומשודרגים, ובקבוצה מקווים כי הקשר והבלם המצטיינים יישארו בסופו של דבר בוולפסון.

 

לגבי ורמוט, השחקן היחיד בקבוצה עם סעיף שחרור לחו"ל העומד על חצי מיליון יורו בלבד, במועדון מאמינים כי הוא ייצא לאירופה רק אם יקבל הצעה מליגה בכירה כמו ספרד או גרמניה. בעניין דה סילבה, בהפועל מקווים כי אם הוא יתקדם בתהליך האזרחות הוא יעדיף להישאר.


וינסנט אניימה. בהפועל ינסו להאריך את חוזהו (צילום: אלי אלגרט)

 

איתי שכטר, אחריו עוקבות לא מעט קבוצות באירופה, ישוחרר רק תמורת סכום של מעל שני מיליון יורו, כנ"ל גם לגבי השוער וינסנט אניימה. האחרון, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה, יקבל גם כן הצעה לחתום על חוזה חדש וארוך טווח, אולם ההערכה היא כי הוא יעדיף לסיים את חוזהו הנוכחי ואז לנסות את מזלו באירופה.

 

בעניין הרכש, בקבוצה נמצאים במגעים עם אבי סטרול, בלם לוקרן הבלגית, שכבר היה מועמד לקבוצה בקיץ שעבר ובחודש ינואר. בלם נוסף שהוזכר כמועמד הוא ביבאן פרנסמן, שהיה על סף חתימה בהפועל בתחילת השנה כחלק מעסקת איתי שכטר. שם ישראלי נוסף שעומד על הפרק הוא זה של ברק יצחקי.

 

במקביל לישראלים, במועדון מחפשים חלוץ זר, קשר זר על המשבצת של ביברס נאתכו, שעזב לקאזאן, ומגן ימני. זוראב מנטשאשווילי, דניאל דה רידר ובויאן ורוצ'ינה ישוחררו בתום העונה, כאשר גם עמרי קנדה עשוי לעזוב. המשאים ומתנים מול ערן זהבי ודני בונדר עדיין נמשכים, כאשר שניהם מחזיקים בחוזה לעונה הבאה וקיבלו הצעה לחתום על חוזה חדש ומשודרג אך מעדיפים לנסות את מזלם באירופה.


ברק יצחקי. נמצא על הכוונת של הפועל ת"א (צילום: אלי אלגרט)

 

בתוך כך, במועדון ישנה שביעות רצון מהעובדה שדה סילבה לא ספג אתמול כרטיס צהוב חמישי, ובכך הבטיח את השתתפותו במשחק הגביע מול בית"ר ירושלים.

הצוות הרפואי של המועדון יעשה מאמצים על מנת להכשיר למשחק הגביע את החלוץ מהראן לאלא, שסובל מנקע בקרסול זכר למשחק הגביע מול מכבי 'קביליו' יפו. בקבוצה ינסו להכשיר למשחק גם את דה רידר, שלא נכלל בסגל מאז המשחק מול בני יהודה לפני כחודש, אז שותף ל-24 דקות מהספסל.

 

ב-18 במרס, קיבל הקשר ההולנדי עשרה ימי מנוחה מהצוות הרפואי, אשר הסתיימו ביום ראשון האחרון. על אף שהוא אמור להיות כשיר, דה רידר לא נכלל בסגל גם אתמול ולא ברור מתי הוא יקבל שוב דקות משחק במדים האדומים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גילי ורמוט
צילום: אלי אלגרט
מומלצים