שתף קטע נבחר

יומן המסע של אביב גפן

הזמר, שיוצא לסיבוב הופעות ארוך בגרמניה, יתעד את כל מה שקורה בדרכים עבור גולשי ynet. חוויות, התרחשויות, מפגשים עם אמנים מעניינים ועם העם הגרמני - אנחנו נלווה אותו כל הדרך עד לשיא, ההופעה בהיכל O2 בברלין

אביב גפן ממשיך להעפיל לפסגות חדשות בקריירה הבינלאומית שלו, והפעם אנחנו מלווים אותו לאורך כל הדרך. מחר (ה') ייצא גפן לסיבוב הופעות ארוך ועמוס בגרמניה. במהלך החודש, תוכלו רק ב-ynet להיחשף אל ההופעות, אל הקהל ואל הרגעים והאישיים והקטנים של גפן בסיבוב ההופעות.


גפן. דייט קבוע עם ננה (צילום: Kevin Westenberg)

 

הישר מהדרכים ומהבמות בגרמניה, גפן יעביר יומן מסע מצולם בוידאו, ובמהלך השבועות הקרובים נעביר לכם פרקים ממנו עם התרחשויות שונות בזמן אמת. גפן ייצא להופעות יחד עם הזמרת הגרמניה ננה, אחת הכוכבת הגדולות בגרמניה, שהתפרסמה כמובן עם להקתה בלהיט "99Luftballoons".

 

ביחד הם יגיעו להופעות רבות בגרמניה, חלקן מול עשרות אלפי צופים. שיא הסיבוב יהיה עם סיומו, כשגפן יגיע אל אולם ה-"02 וורלד" המפורסם שבברלין, ויהיה לישראלי הראשון שיופיע במקום. באמצע הסיבוב, גפן ישוב לגיחה קצרצרה בישראל בכדי לספק את המופע המרכזי בפסטיבל "רוק עצמאות" המסורתי, המתקיים באמפי פארק בראשון לציון.

 

זו אינה הפעם הראשונה שגפן יוצא לסיבוב מעבר לים. השנה קיים כבר שני סיבובים באירופה, ובקיץ האחרון הופיע בפסטיבלים ענקיים לצד אמנים בינלאומיים גדולים.

 

בשנה האחרונה גפן הוציא את אלבומו הראשון בשפה האנגלית (מבלי לכלול את האלבומים שיצאו במסגרת ההרכב "בלאקפילד" עם סטיבן ווילסון). האלבום שנושא את שמו של גפן זכה להצלחות נאות, והשיר "It's Alright" זכה להיכנס לרשימת השידור של ה-BBC הבריטי המפורסם וכן לרשימות שידור של תחנות רבות בגרמניה.

 

בינתיים, תוכלו להתחבר אליו בכל שבוע, רק ב-ynet, כדי לגלות את עולמו האישי של הזמר בדרכים. את לוח ההופעות המדויק תוכלו למצוא באתר של גפן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
אביב גפן. הופיע בקיץ בפסטיבלי ענק
צילום: AFP
לאתר ההטבות
מומלצים