שתף קטע נבחר

מראדונה: "מסי משחק מסירות עם ישו"

המאמן של כוכב ברצלונה בנבחרת ארגנטינה, לא מתרשם מההשוואות בינו לבין השחקן שלו: "רק בסוף הקריירה נוכל לדעת מי הגדול מכולם". בינתיים, מסי ניצח גם בהתערבות על מספר השערים שיכבוש העונה

יש אישור מדייגו מראדונה? מאמן נבחרת ארגנטינה התבקש להתייחס להשוואות הנוכחיות בינו לבין ליונל מסי. "הוא נמצא בדרגה אחרת", טוען האליל.

 "הוא השחקן הטוב בעולם כיום וכוכב בברצלונה. כרגע הוא משחק מסירות עם ישו, אבל רק בסוף הקריירה שלו נוכל לדעת מי הטוב בכל הזמנים. בינתיים הוא בדרך הנכונה. הוא בוגר ומלא כוונות טובות. אם הוא יזכה, ההשוואות בין מראדונה לפלה יפסיקו. הדבר הכי טוב זה שמסי הוא ארגנטינאי, אז איך אפשר לא לשמוח אם הוא יביא את הגביע?"

 

במקביל לשבחים שמרעיפים עליו מכל הכיוונים בכל פינה בעולם, מסי, מסתבר, מנצח לא רק את היריבות אותן הוא פוגש על הדשא, אלא גם את חבריו לקבוצה. אחרי הרביעייה המדהימה שלו ב-1:4 על ארסנל, שהעלה את ברצלונה לחצי גמר ליגת האלופות, השחקן הטוב בעולם חשף מה אחת המוטיבציות שלו העונה.


"הכי טוב זה שמסי ארגנטינאי". דייגו (צילום: AP)

 

"יש לי התערבות עם השוער המחליף שלנו, פינטו, ואני שמח שהצלחתי לנצח אותו", סיפר מסי, "הוא אמר לי לפני תחילת העונה שלא אצליח לכבוש 38 שערים כמו בשנה שעברה ולשמחתי כן הצלחתי. לכן רצתי לכיוון שלו לחבק אותו אחרי השער הרביעי שלי".

 

הגאון הארגנטיני, שאינו חובב גדול במיוחד של סטטיסטיקות, הפתיע עם השליטה שלו במספרים: "אני שמח שהצלחתי לעבור את הכמות של העונה שעברה וכבר יש לי 39 שערים. אני יודע שיש לי 26 בליגה, שמונה בליגת האלופות, אחד בגביע הספרדי, שניים בסופרקאפ ושניים באליפות העולם למועדונים. אני מקווה להגדיל את הכמות עד סוף העונה".


מסי. מקווה להגדיל עד סוף העונה את כמות השערים (AP)

 

מסי, אגב הפך לשחקן השישי בלבד שמצליח לכבוש רביעייה במשחק אחד בליגת האלופות, למרות שהוא היחיד שעשה זאת במפגש נוקאאוט בשלבי הדחה. קדמו לו, במשחקים בשלב הבתים, מרקו ואן באסטן (מילאן - גטבור 0:4), סימונה אינזאגי (לאציו - מארסיי 1:5), דדו פרשו (מונאקו - לה קורוניה 3:8), רוד ואן ניסטלרוי (מנצ'סטר יונייטד - ספרטה פראג 1:4) ואנדריי שבצ'נקו (פנרבחצ'ה - מילאן 4:0).

 

גוטי מעדיף את כריסטיאנו, פורלאן את 'קון' 

בינתיים, יש גם יריבים של מסי בליגה הספרדית שמעדיפים לא לפרגן לו יותר מדי ומעדיפים דווקא שחקנים אחרים. יומיים לפני הקלאסיקו מול בארסה, גוטי, קשר ריאל מדריד, הצהיר: "כריסטיאנו רונאלדו באותה רמה או אפילו יותר טוב ממסי. ברור שהוא שחקן ענק, אבל אנחנו מודאגים מברצלונה כולה, לא משחקן אחד. לא יעזור אם נעצור רק אותו".

 

גם דייגו פורלאן, חלוץ אתלטיקו מדריד, העדיף לפרגן לחבר לקבוצה: "עם כל הכבוד, אם היו שואלים אותי, אז אני מעדיף את סרחיו אגוארו על מסי. אבל ברור ששניהם שחקנים גדולים עם עתיד ענק".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים