שתף קטע נבחר

ווייד: "מכות? אנחנו בפלייאוף, משחקים קשוח"

כוכב מיאמי התייחס לתגרה לקראת סוף משחק ההפסד של קבוצתו בבוסטון. גארנט המורחק: "אני צריך לשמור על קור הרוח שלי". אוניל וקליבלנד רגועים יותר, רוז ושיקגו כבר מחכים למשחק מספר 2. שמח בליגה הטובה בעולם

40 שניות לסיום משחק מספר 1 בין ההיט לסלטיקס (76:85 ללבנים-ירוקים), נפל פול פירס על ספסל מיאמי ונפצע בכתפו. קווין גארנט, שידוע בסולידריות הקבוצתית שלו, הגיע לבדוק מה שלום החבר ואז החלה המהומה. "דאגתי למצבו של פול", אמר גארנט בסיום המשחק, כשהוא נשמע מפוכח, זמון קצר אחרי שאיבד את שלוותו: "אני צריך לשמור על קור הרוח שלי במצבים כאלה, אני פשוט חכם יותר מזה".

 

 

בצד הנפגע, ריצ'ארדסון הסביר כי הפרובוקציה דווקא החלה מצידו של פירס: "אמרתי לג'רמיין אוניל שהוא (פירס) בסדר, בגלל שידעתי שאף אחד לא נגע בו. הא לוקח הפסקה, כמו שהוא עושה הרבה פעמים". ואילו דוויין ווייד, שסיים ערב סולידי עם 26 נקודות, תלה את התגרה בסיבות אחרות לגמרי: " אנחנו פשוט בפלייאוף, זה הכל. מדובר בסך הכל בכמה שחקני כדורסל שמשחקים קשוח"


גלן דייויס מול ג'רמיין אוניל. חם בפתיחת הפלייאוף (צילום: AP)

 

ואילו אצל לברון ג'יימס והקבאלירס, מפציצים בהצהרות כבר אחרי הניצחון הראשון בפלייאוף. "יש לנו מבט של אלופים", אמר קינג ג'יימס בסיום ה-83:96 על שיקגו בולס. הסיפור הגדול במשחק היה חזרתו של שאקיל אוניל למגרשים.

 

"משאית דיזל ללא בלמים", כך הגדיר אוניל את אחד מהדאנקים האימתניים שלו במהלך המשחק, שהזכירו אוניל צעיר ב-10 שנים. למרות שלא שיחק 23 משחקים בגלל פציעה (מאז פברואר האחרון), הדיזל סיים עם 12 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-24 דקות. "זה היה חיוני עבורי, חיוני לכולם. הייתי חייב לחזור חד ביותר, זה הזמן שבו כולנו צריכים להיות חדים".


"כמו משאית דיזל ללא בלמים". שאקיל אוניל מרוצק מהקאמבק (צילום: AP)

 

בצד השני היה זה בראד מילר הוותיק, שכבר ידע לא מעט קרבות עם אוניל, אשר נזקק לטיפול רפואי בגלל מרפק שחטף מהסנטר של הקאבס.

 

המשחק המצוין של דריק רוז מהבולס, שסיים עם 28 נק' ו-10 אסיסטים, לא עזר לשיקגו, שנכנסה לפיגור דו ספרתי כבר מהרבע השני. רוז כבר חושב לקראת משחק מספר 2: "אנחנו כבר לא יכולים לחכות לשחק. זה משהו שאני חי עבורו, אני חושב על זה כל דקה מהיום, לשחק נגד הקבוצה הטובה בליגה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
קווין גארנט מאבד עשתונות, הלילה
צילום: AP
מומלצים