שתף קטע נבחר

כתובות רוססו: "המכתש שווה הולילנד"

גרפיטי בגנות עסקת מכירת אצטדיון המכתש רוססו על גבי קירות המתחם. במועדון סבורים שהם יודעים מי עומד מאחורי המעשה ואמרו: " בסך הכל מדובר בקרקס". עומר בוקסנבוים עבר ניתוח לשחזור הרצועות בברכו

אוהדי הפועל ר"ג אומרים במשך זמן רב שעסקת מכירת אצטדיון המכתש לא היתה כשרה ואף הפגינו בנושא מספר פעמים. בימים האחרונים השמיעו האוהדים טענות שהעסקה המדוברת אשר במסגרתה ייהרס המגרש לטובת הקמת מגדלי יוקרה, בתמורה לכשלושה מיליון שקלים אותם תקבל הקבוצה, מזכירה להם במקצת את פרשת 'הולילנד'.

 

אנשי הפועל ר"ג שהגיעו היום (ג') לאימון הקבוצה גילו כי על המתחם רוססו כתובת "המכתש = הולילנד". הכתובות עדיין לא נמחקו מקירות האצטדיון אך בקבוצה הבהירו שיעשו זאת בקרוב.


הכתובות שרוססו על קירות אצטדיון המכתש (צילום: באדיבות אתר המכתש)

 

במועדון טוענים שהם יודעים מי ביצע את המעשה ועומד מאחורי הרעיון הזה, אך כעת הם ממתינים להחלטת עו"ד של הקבוצה בנושא ואמרו: "בסך הכל מדובר בקרקס".

 

בתוך כך, קשר הקבוצה עומר בוקסנבוים, שנפצע במשחק נגד מכבי חיפה בגביע וגמר את העונה לאחר שקרע את הרצועה הצולבת בברכו, עבר בהצלחה את הניתוח לשחזור הרצועות. גורמים בקבוצה סיפרו בימים האחרונים שחסרונו של הקשר מאוד משפיע עליהם ואמרו: "כשעומר שיחק הוא עשה את ההבדל ורואים שהקבוצה מתקשה בלעדיו".

 

הבלם, אלי לוי, שהחמיץ את ההתמודדות מול הפועל חיפה לאחר שקיבל עונש הרחקה מההתאחדות לכדורגל, יחזור בשבת לסגל הקבוצה. במועדון יעשו בימים הקרובים מאמצים גדולים להכשיר את החלוץ סרג' איילי, שסובל ממתיחה בשריר מזה כשבועיים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הגרפיטי במכתש
באדיבות אתר המכתש
מומלצים