שתף קטע נבחר

ירושלים: שני נהגים התחרו - ואופנוען נדרס למוות

חקירה ראשונית של המשטרה בעקבות התאונה הלילה בגשר עוזי נרקיס, מעלה כי הרוכב, תושב מזרח העיר בן 25, נפגע על ידי אחת משתי מכוניות שערכו תחרות במהירות מופרזת. כך נודע ל-ynet. אחד הנהגים שרוי בהלם, השני נמלט

מירוץ מכוניות פיראטי הסתיים במותו של אדם - כך מצטייר מממצאיה הראשוניים של חקירת המשטרה בעקבות תאונת הדרכים הלילה (יום ד') על גשר עוזי נרקיס בירושלים, סמוך לשכונת הגבעה הצרפתית. לפי החשד, שני נהגים בני 18 ו-19 ערכו ביניהם תחרות במהירות מופרזת, ואחד מהם פגע באופנוען בן 35 שנסע גם הוא בכביש, והרג אותו.

 

 

שני הנהגים, כך עולה מהחקירה, נסעו על הגשר משכונת פסגת זאב לכיוון מרכז העיר. הם עלו על נתיב ש"ידוע לשמצה" בהיותו מסלול בו נהגים נוטים לנסוע במהירות מופרזת ולהתחרות. אחד הנהגים עקף את הרוכב משמאל, אך השני פגע בו והעיף אותו קדימה.


זירת התאונה. האופנוען נהרג במקום (צילום: גיל יוחנן)

 

צוותי מד"א שהוזעקו למקום קבעו את מותו של האופנוען, תושב מזרח ירושלים בן 25. אשר לשני הנהגים - אחד מהם נמצא במקום, ללא פגיעות פיזיות אך במצב של הלם - והוא פונה לבית חולים. הנהג השני נמלט מזירת התאונה, ונערכים אחריו חיפושים.

זהותו ידועה למשטרה.

 

החוקרים טרם הגיעו למסקנה ברורה בשאלה מי מהשניים הוא שפגע באופנוען - אם כי היו סימני פגיעה בולטים בקדמת הרכב שנותר במקום.

 

נתי הרון, פראמדיק ממד"א ירושלים שהגיע לזירת התאונה, סיפר ל-ynet כי האופנוען נהרג במקום: "לפנינו הגיעה ניידת שביצעה בו פעולות החייאה. כשאנחנו הגענו הוא כבר לא היה בחיים. הוא היה מוטל על הכביש, והאופנוע היה במרחק של כ-50 מטר ממנו".


פורסם לראשונה 28/04/2010 01:30

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
האופנוע הועף קדימה, הרוכב נהרג
צילום: גיל יוחנן
סימני הפגיעה על המכונית
צילום: גיל יוחנן
מומלצים