שתף קטע נבחר

מתי בפעם האחרונה ישבתם על זחל?

פופים ומרבצים נועדו בעיקר להניח עליהם את הגוף בתנוחה משוחררת. אבל מי שמעוניין לרבוץ ועדיין לשמור על הפוזה, יכול לנסות את המרבצים המהממים הבאים, שנמכרים יפה בחו"ל ואפילו מופיעים בסרט הוליוודי חדש. עוד גאווה ישראלית

מרבצים ופופים הם רהיטים רכים, המשלהבים לאחרונה את דמיונם של מעצבי המוצר. הרהיטים שהתאימו עד לא מזמן לחדרי נוער וילדים או לרביצה בזולות על חוף הים, הופכים לפרטי אספנות המוצגים בירידי עיצוב נחשבים ובתערוכות עיצוב מוזיאליות. כבר כתבתי שנתקלתי בפופים המתחזים לאבנים של חברת SMARIN, בצילומים של מלון בוטיק סטייליסטי. המרבצים הרכים דמויי חלוקי נחל, בצבעים עזים או קרירים, עשויים מלבד, הפכו לסנסציה בתחום העיצוב ומוצגים בכל מקום נחשב. עכשיו, גם קולקציות של רהיטים רכים שעיצבו יוצרים ישראלים, משגעים את עולם העיצוב והופכים לפריטי העיצוב הטרנדיים הלוהטים. רק ראו הוזהרתם - המחירים לוהטים בהתאם.

  

הזחל הקטן מבית חנן שהצליח בעולם

שרית אטיאס ועמית אקסלרוד, מעצבי מוצר מישראל, יצרו מערכות ישיבה מכדורים שנקראים "אנימי", בצורת זחל מרבה רגליים והן הספיקו כבר ליצור תהודה והתעניינות גדולה בעולם העיצוב. המערכות הצבעוניות מעוצבות בגוונים בסיסיים של אדום, כחול, ירוק וחום שוקולד ואפשר לפרוס אותן לצורת מיטה או לקפל לצורת ישיבה. היצורים הרכים של אקסלרוד ואטיאס התקבלו בברכה על ידי ארכיטקטים ומעצבי פנים מובילים ופריטים גדולים במיוחד נמכרו לחברות מובילות כמו גוגל, לוריאל פאריז, מוזיאון האומנות של לוס אנג'לס, חברת המשחקים הענקית "אי איי גיימס" ועוד.

 

בארץ עד לא מזמן נמכרו מערכות ישיבה בודדות בעיקר לאנשים שראו אותו בחו"ל. ההצלחה גררה בעקבותיה פניות רבות ולכן בני הזוג החליטו להקים בארץ חנות "אנימי", במושב בית חנן וגם חנות מקוונת "אנימי" (Animi Causa מתוך הרגש) המציגה ומוכרת את מיטב פריטי העיצוב הישראלי וכן פריטים ייחודיים מחו"ל.  


מערכות ישיבה מכדורי אנימי. כיף מעוצב (צילום: Aqua Creations)

 

מערכות הישיבה מיוצרות בארץ, מחומרים איכותיים בשילוב טכנולגיות מתקדמות ותהליך ארוך של עבודת יד. כל החומרים מיוצרים בהתאמה לצורכי המוצר. המרבץ הכי גדול שהוא גם הכי מבוקש, הוא דגם Deluxe העשוי מ-120 כדורי ספוג, כשכל כדור עטוף בבד גמיש בתפירה ידנית. כל הכדורים מחוברים עם מיתרים גמישים העוברים דרכם, ובקצוות יש להם חיבורים, המאפשרים לחזק את הצורה שנוצרה אחרי הקיפול ושינוי צורת המרבץ.

 

בקולקציה 6 דגמים בגדלים שונים ובטווח מחירים בין 2,499 שקל ל–15,990 שקל.

 

בהפקה של הסרט ההוליוודי "Get Him To the Greek", החליטו לרכוש שתי יחידות של דגם Deluxe בצבע חום, שנשלחו לאולפני סוני בהוליווד. מערכת הישיבה תופיע בסצינה המתרחשת בטירה של גיבור הסרט, שהוא זמר רוק מפורסם.

  

הכורסאות של איילה צרפתי

גם המרבצים הפנטסטיים שמעצבת האמנית איילה צרפתי לחברת Aqua Creations, מזכירים לי זוחלים ויצורים החיים במעמקי המצולות. צרפתי הידועה בזכות יצירות התאורה שהיא מעצבת, בחרה לתת דרור לדמיונה וליצור קולקציה של כורסאות ומרבצים. על אף שהתמקדה מתחילת דרכה בעיצוב גופי תאורה השואבים השראה מהטבע, חלמה צרפתי לעצב גם רהיטים.

 

כך נוצרה קולקציית המרבצים, העשויים בדים מלטפים, סריגים וקטיפה במרקמים מיוחדים. קולקציית Anana, הכוללת פוף, כיסא, ספסל וכורסה בנויה מעשרות תרמילי נוצות, תפורים ידנית ועטויים כותנה קטיפתית צבעונית או אריג מיקרופייבר. שרפרפי Ears הנדמים כפסלים מימיים בנויים מיציקת מתכת אחת, מצופה בלבד רך בעל מרקם וטקסטורה ייחודיים. Bubbles אלו הן בועות פוך עטופות בלייקרה כסופה. כורסת Gladis נראית כמשטח סלעי, בעל קווי מתאר מפוסלים, הבנויים מקצף פוליאוריתן. הכורסה פוסלה ונתפרה ידנית לכדי צורה אורגאנית ונוזלית.

 

את פסלי התאורה וההסבה של איילה צרפתי לחברת Aqua Creations ניתן להשיג באופן בלעדי באולם התצוגה החדש של החברה, במתחם המעוצב של Exclusive Lighting Furniture.


רהיטים רכים של איילה צרפתי: למעלה, מרבצים סרוגים, למטה כורסאות כבועות. המחירים מתחילים ב-12,000 שקל. (צילום: Aqua Creations).

 


 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מרבצים סרוגים GLADIS של איילה צרפתי
צילום: Aqua Creations
EARS שרפרפים ימיים של איילה צרפתי
לאשה בפייסבוק
מומלצים