שתף קטע נבחר

אוהדים לשחקני נצרת: "אל תגיעו, נפגע בכם"

יניב לוזון, איסמעיל עמאר, מאג'ד יונס ונאור פסר לא הופיעו לאימון הקבוצה לאחר שטענו כי קיבלו איומים על חייהם. חבר הנהלת נצרת עומאר זועבי: "כנראה שהשחקנים לא יכולים להראות את פניהם מרוב בושה, לא נשקפת להם שום סכנה"

שמח באחי נצרת. לאחר שהקבוצה ירדה לליגה הלאומית במחזור האחרון בעקבות ההפסד 2:0 להפועל רעננה, השביתו היום (ג') ארבעה שחקנים בכירים בקבוצה את האימון. נכון שאין זה דבר חדש ומפתיע ששחקנים בנצרת שובתים - הם עשו זאת פעמיים העונה לאחר שמשכורותיהם לא שולמו, אך הפעם מדובר בסיפור שונה.

 

הקפטן יניב לוזון, המגן הוותיק איסמעיל עמאר, מאג'ד יונס ונאור פסר לא הגיעו לאימון היום, זאת לאחר שלטענתם קיבלו איומים על חייהם מאז השבת האחרונה. לדברי השחקנים, אין מדובר באיום בודד אלא מספר איומים שנתקבלו בטלפונים על ידי אנשים שונים המזוהים כאוהדי הקבוצה. בין היתר נאמר לשחקנים: "לא כדאי לכם להגיע לנצרת כי נפגע בכם".

 

לוזון הכחיש הערב כי הסיבה לאי הופעתו לאימון אינה קשורה לאיומים שקיבל. "אני סובל כבר תקופה ארוכה מפציעה בשרירי הבטן וזו הסיבה היחידה שבגללה לא הגעתי לאימון היום", אמר לוזון.


לוזון. זועבי: "אם מישהו זרק מילה, זה לא הופך את זה לאיום" (אורן אהרוני)

 

היום כאמור, חזרה הקבוצה להתאמן לראשונה מאז ירידתה לליגה הלאומית. מהאימון נעדר גם

מרק גורמן החולה. בהנהלת הקבוצה לא אהבו את צעדיהם של השחקנים. חבר הנהלת הקבוצה עומאר זועבי אמר ל-ynet: "אם מישהו זרק להם מילה בזמן של כעס לאחר שהקבוצה ירדה, זה לא הופך את זה לאיום".

 

"כנראה שהשחקנים האלה לא יכולים להראות את פניהם מרוב בושה ולא יכולים להסתכל לאוהדים בעיניים על תצוגת הנפל שלהם במהלך העונה, לכן הם לא הגיעו לאימון".

 

זועבי הוסיף: "אף אחד לא התכוון לפגוע וגם אם היה מישהו כזה, לא היינו נותנים לזה לקרות. לא נשקפת לשחקנים שום סכנה, אף אחד לא פגע בהם כשירדנו ליגה מול רעננה ואף אחד לא יפגע בהם עכשיו ובעתיד. לברוח מאחריות זה דבר לא טוב". בקבוצה הוחלט כי למרות הכעס על השחקנים שלא הגיעו לאימון, הם לא ייענשו על כך.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מאג'ד יונס
צילום: עוז מועלם
מומלצים