שתף קטע נבחר

ג'וניור ויסה חוזר לקדנציה נוספת בהפועל פ"ת

הקשר הפרואני סיכם על חזרתו למלאבסים, אחרי עונת השאלה בבית"ר ירושלים. מוקדם יותר, הקבוצה ערכה אימון אחרון באיצטדיון האורווה

הפועל פתח תקווה קיימה היום (ה') את האימון האחרון שלה אי פעם באצטדיון המיתולוגי - האורווה. בשבת, בקרב התחתית מול הפועל רעננה,תיפרד הקבוצה סופית מהאצטדיון בו שיחקה למעלה מ-40 שנה.

 

בפתח תקווה יודעים כי לא מדובר רק במשחק פרידה מהאצטדיון, אלא גם משחק חשוב מאוד על ההישארות בליגה. הקבוצה החליטה למלא את היציעים במשחק ההסטורי והחשוב. כרטיסים ימכרו בעשרה שקלים בלבד בכמה מרכזי מכירה בעיר.


ג'וניור ויסה יחזור לקדנציה נוספת בהפועל פ"ת (צילום: ראובן כהן)

 

עד כה נמכרו כאלף כרטיסים למשחק, כשהאוהדים גם רכשו ציוד עידוד רב. הקפטן גל כהן אמר: "נעלה כדי לנצח את המשחק הזה, אנחנו רוצים להיות תלויים רק בעצמנו ולא באף אחד אחר.

בנוסף, חשוב לנו מאוד להיפרד מהאורווה עם ניצחון, גם עבור האוהדים הרבים שיגיעו לתמוך בנו".

 

פתח תקווה תחסר את הקשר ג'ונתן אסוס המוצהב. את מקומו ימלא שגיב כהן. פרט לכך לא צפויים שינויים בהרכב של המאמן אלי מחפוד, שבעצמו ידע ימים רבים ויפים באצטדיון המיושן שבעירו. 

 

בערב הגיעו חדשות טובות למלאבסים: לאחר שהתגברו על הפערים בין הצדדים, הקשר ג'וניור ויסה סיכם לעונה נוספת בהפועל פ"ת. הקשר צפוי להרוויח כ-120 אלף דולר לעונה, אחרי שחתם על החוזה באמצעות סוכנו, בנדי ארויו.


פורסם לראשונה 13/05/2010 14:59

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלי מחפוד
צילום: אורן אהרוני
מומלצים