שתף קטע נבחר

בוסטון ניצחה את קליבלנד והעפילה לגמר המזרח

לברון ג'יימס שוב הולך הביתה בידיים ריקות. הסלטיקס גברו 85:94 על הקאבס, בדרך ל-2:4 בסדרה ולמפגש מול אורלנדו בגמר המזרח. גארנט (22 נק', 12 ריב') הוביל את המנצחים, קינג'-ג'יימס סיים עם טריפל דאבל, אך גם עם 9 איבודים

האם היה זה המשחק האחרון של לברון ג'יימס בקליבלנד? הקבוצה בעלת המאזן הטוב ביותר בליגה בעונה הסדירה שוב לא הצליחה להעפיל לגמר ה-NBA ולפנות בוקר (ו') הודחה בחצי גמר המזרח על-ידי בוסטון. הסלטיקס ניצחו בביתם 85:94, למרות טריפל דאבל מרשים של קינג-ג'יימס, ורשמו ניצחון 2:4 בסדרה כולה. בשבוע הקרוב תחל סדרת גמר המזרח בין אורלנדו לבוסטון, בעוד  שבגמר המערב ייפגשו לוס אנג'לס לייקרס ופיניקס סאנס.

 

בוסטון פתחה את המשחק מצוין וכעבור שבע דקות הובילה 11:20. לברון, שקלע 9 נקודות ברבע הראשון, צימק יחד עם חבריו את היתרון ל-3 בלבד עד סיום הרבע. לקראת ההפסקה עלו הקאבס ליתרון, אך ריי אלן דאג להפוך את התוצאה - 49:51 לסלטיקס במחצית.


ריי אלן חוגג עם אוהדי בוסטון לאחר הניצחון (AP)

 

בתחילת הרבע השלישי עוד העלו אנתוני פארקר ולברון את קליבלנד ליתרון 4 נקודות, אך בוסטון לא נבהלה והגיבה בריצה 6:22, בדרך ליתרון 12. פול פירס, קווין גארנט וגם רייג'ון רונדו להטו באותן דקות.

 

ב-12 הדקות האחרונות עוד הצליח לברון לצמק את ההפרש ל-4 בשתי שלשות, אך רונדו, פירס, גארנט וראשיד וואלאס לא ויתרו והעלו את הסלטיקס ליתרון מבטיח של 14 נקודות פחות מ-6 דקות לסיום. לברון ניסה לקחת אחריות, אך זה לא עזר. במשחק כולו הוא איבד לא פחות מ-9 כדורים.


לברון ג'יימס מברך את קווין גארנט לרגל ההעפלה לגמר המזרח (AP)

 

בוסטון חגגה עלייה לגמר המזרח ואילו קליבלנד תצטרך לחשוב איך להשאיר בכל זאת את ג'יימס, המסיים את חוזהו, לעוד עונה. 

 

הרבו לקלוע לבוסטון: גארנט 22 נקודות (12 ריבאונדים), רונדו 21 (12 אסיסטים), וואלאס ופירס 13 נקודות כל-אחד. ריי אלן הסתפק ב-8 נקודות. לברון ג'יימס סיים את המשחק עם 27 נקודות, 19 ריבאונדים, 10 אסיסטים, אך גם עם 9 איבודי כדור. מו וויליאמס הוסיף 22 נקודות, 20 מהן במחצית הראשונה. שאקיל אוניל קלע 11 נקודות.

 

גמר המזרח יחל ביום ראשון ב-22:30, אז יתקיים המשחק הראשון באורלנדו, שגברה 0:4 על אטלנטה בחצי הגמר השני. גמר המערב, בין הלייקרס לפיניקס, יחל בלילה שבין שני לשלישי ב-4:00 לפנות בוקר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים