שתף קטע נבחר

לא עוצרת: בוסטון הדהימה את המג'יק באורלנדו

לאחר שהדיחו את לברון ג'יימס וקליבלנד, גברו הסלטיקס על דווייט הווארד ושות' בפלורידה 88:92 בפתיחת גמר המזרח. בלילה שבין שני לשלישי: משחק מספר 1 בגמר המערב

מי אמר שהירוקים לא חוגגים? מכבי חיפה הפסידה את האליפות בשיראל בצורה דרמטית? הירוקים מה-NBA, בוסטון סלטיקס, לא התרגשו מכך וגברו הלילה (א') את אורלנדו מג'יק 88:92 בפתיחת סדרת גמר המזרח (הטוב משבעה משחקים).

 

המשחק היה בשליטה מוחלטת של הסלטיקס, שהוליכו בסיום שלושת הרבעים הראשונים 14:22, 32:41 ו-58:74. כבר מהפתיחה ברחו שחקני בוסטון ל-1:7 מהיר, אך רגעי השיא של הירוקים הגיעו ברבע השלישי, בו הם קלעו 33 נקודות.


ריי אלן עולה מעל הווארד (צילום: רויטרס)

 

בפתיחת הרבע השלישי הצליחו המג'יק אמנם לצמק ל-43:40, אך כאן האורחים התעוררו, כשקווין גארנט ופול פירס הובילו את אלופת 2007/08 שוב ליתרון

דו ספרתי. בשיא הוליכו הסלטיקס 47:67, 14 דקות מסיום המשחק. דקה וחצי לבאזר קלע ג'יי.ג'יי רדיק סל בחדירה מהאמצע, והוריד את הפיגור לחמש בלבד, אך בהתקפה הבאה הוא החטיא שלשה ופספס הזדמנות אדירה.

 

חצי דקה מהסיום הטביע דווייט הווארד מתחת לסל וקבע 88:85 בלבד, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, כשפול פירס קלע מהקו עוד שתי נקודות. קרטר החטיא בכוונה מהעונשין, וג'מיר נלסון לקח את הריבואנד וצימק ל-2 בלבד. פתוח? לא כשזה בידיים של ריי אלן, שסגר עניין מהקו בהתקפה הבאה.

 

פירס הוביל את רשימת קלעי הסלטיקס עם 22 נקודות (9 ריבאונדים), וינס קרטר החזיר לו עם 23 משלו. הווארד קלע 13 בלבד, אך הוריד 12 ריב'. המשחק השני בסדרה יתקיים בלילה שבין שלישי לרביעי. בשלישי לפנות בוקר (04:00, ישיר בספורט 5) תיפתח הסדרה המקבילה במערב, כשלוס אנג'לס לייקרס תארח את פיניקס סאנס למשחק הראשון.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דווייט הווארד מול גלן דייויס
צילום: AFP
מומלצים