שתף קטע נבחר

אולמרט שוב טס לכדורגל - ומה עם חקירה?

חודש וחצי אחרי התפוצצות פרשת הולילנד וחמישה שבועות אחרי ששב לארץ והעמיד עצמו לרשות החוקרים - החשוד הכי בכיר בפרשה, רה"מ לשעבר, טרם נחקר. ל-ynet נודע כי במוצ"ש הוא יהיה בסנטיאגו ברנבאו במדריד, בגמר ליגת האלופות

יותר מעשרה חשודים נחקרו במשך ימים ושבועות - אבל החשוד הכי בכיר - אף שאינו המרכזי - ראש הממשלה לשעבר, טס שוב לחו"ל. ל-ynet נודע כי אהוד אולמרט טס לספרד, שם יצפה מחרתיים (שבת) בגמר ליגת האלופות בין אינטר מילאנו לבאיירן מינכן, שיתקיים באיצטדיון סנטיאגו ברנבאו במדריד. נסיעתו הנוכחית מתואמת עם משרד המשפטים ובלשכתו סרבו להתייחס לנסיעה.

 

במסגרת חקירת פרשת הולילנד, נחשד אולמרט, על פי המשטרה,

בקבלת שוחד בסכום של מיליון שקל מיזמי פרויקט הנדל"ן, אותו קיבל באמצעות ראש לשכתו לשעבר, שולה זקן - גם היא חשודה בפרשה.

 

ואולם, למרות שהדברים כבר פורסמו בריש גלי, ולמרות שזקן עצמה נעצרה ונחקרה - אולמרט עצמו לא נעצר עד כה, ואפילו לא קיבל זימון לחקירה, חודש וחצי לאחר "התפוצצות" הפרשה, ואחרי שאחרון החשודים כבר שוחרר למעצר בית.

 

כזכור, אולמרט שהה בחו"ל גם בזמן שנחשפה הפרשה, ושב לארץ - לא לפני שצפה במשחק כדורגל אחר באותו איצטדיון - ה"סופר קלאסיקו" בין ריאל מדריד לברצלונה. מאז חזר לארץ, הכריז כמה פעמים כי מעולם לא קיבל שוחד,

קרא למשטרה שוב ושוב לחקור אותו כדי שיוכל להזים את החשדות, ואף האשים את המשטרה בשקרים ובציד מכשפות נגדו.

 

ראוי להדגיש כי אין כל עילה חוקית למנוע את יציאתו של אולמרט מהארץ, למרות שמשפט פלילי מתנהל נגדו בפרשות ראשונטורס, מעטפות הכסף ומרכז ההשקעות. כזכור, סדר השמעת העדויות המשפט שונה בעקבות חקירת הולילנד, אך הוא התחדש כבר כסדרו. כך או כך, למרות היותו נאשם, לא הוחלו על אולמרט כל תנאים מגבילים, וכל עוד הוא מגיע לדיונים במשפט - זכותו לעשות כרצונו בזמנו הפנוי, ואף לצאת את גבולות הארץ. הדיון הבא במשפט מתוכנן ליום שני הקרוב, יומיים לאחר המשחק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אולמרט בביקורו הקודם בסנטיאגו ברנבאו, ב"סופר קלאסיקו". זה לא היה כל כך מזמן
צילום: ANGEL MARTINEZ
מומלצים