שתף קטע נבחר

"שופט הנישואים" לא תעלה לשידור בערוץ 2

הפורמט של סיינפלד, שאמור היה לעבור גיור ולעלות במסגרת שידורי "קשת", הוקפא. הסיבה: הרייטינג הצונח של התוכנית בארצות הברית והדמיון ל"קצר משפחתי" של "רשת"

חודשים מעטים אחרי שרכשו את פורמט התוכנית "שופט הנישואים", אותו נבחר להנחות צביקה הדר, "קשת" מקפיאה את העבודה על השעשעון ומנסה להזדכות על זכויות הפורמט בגרסה הישראלית, כך נודע ל-ynet.


סיינפלד ב"שופט הנישואים". גרסה עברית כבר לא תהיה, כנראה

 

"שופט הנישואים" או בגרסתה המקורית "The Marriage Ref" הוא שעשעון ריאליטי מבית היוצר של ג'רי סיינפלד, המציג זוג החווה בעיות בחיי הנישואים. לשופט מצטרפים שלושה סלבריטאים המרכיבים פאנל שאמור לעזור להכריע במחלוקות בין בני הזוג.

 

הסדרה עלתה לפני כחודשיים ברשת NBC, ופרק הבכורה שלה הגיע להישג של 14.5 מיליון צופים ברחבי ארצות הברית. הפרק השני כבר זכה לנתון נמוך יותר, ועמד על 10.7 מיליון צופים. מאז המשיכו הנתונים לצנוח. בפרק האחרון ששודר, צפו רק 4.5 מיליון צופים.

 

לפני כשלושה שבועות עלתה הגרסה האמריקאית בערוץ ביפ, כאלטרנטיבה לתוכנית "קצר משפחתי" המשודרת בזכיינית ערוץ 2 המתחרה, "רשת".

לטענת גורמים בתעשייה, התוכנית מזכירה את הפורמט של סיינפלד. ב"רשת" כמובן דחו את הטענה והציגו לא מעט הוכחות לכך שאין דמיון בין שתי התוכניות. בימים אלה אף מתנהלת תכתובת בין חברת "אנדימול" בעלת הפורמט ל"רשת".

 

ל-ynet נודע כי בעקבות הדמיון בין התוכניות וצניחת הרייטינג של הגרסה המקורית, החליטו ב"קשת" לעצור את הפיתוח ולא להפיק את הגרסה הישראלית.

 

טרם נתקבלה תגובת "קשת" לדברים.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הדר. לא ישפוט
צילום: דודו אזולאי
לאתר ההטבות
מומלצים