שתף קטע נבחר

עסקת השנה בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים?

שמותיהם של מימון, זגורי ואולי גם חמד, הועלו כמועמדים לעבור לבירה תמורת יצחקי או ורד בפגישה בין שחר לקורנפיין. בחיפה מחכים לאלישע לוי ולהתפתחויות בגזרת ערן זהבי

האם נרקמת לה עסקת השנה בכדורגל הישראלי בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה? הדרך עוד ארוכה, אבל אמש (ב') נפגשו יעקב שחר, נשיא מכבי חיפה ואיציק קורנפיין, יו"ר בית"ר ירושלים, לפגישת עסקים. השניים, שנמצאים בקשר חברי ומשוחחים לעתים תכופות גם בטלפון, שוחחו על מספר אפשרויות להעברת שחקנים.

 

שחר מעוניין לראות שני שחקנים ירושלמים לובשים ירוק בעונה הבאה - ברק יצחקי ועידן ורד. בית"ר לא מוכנה לוותר על ורד באופן מיידי, מאחר והשחקן מחזיק עדיין בחוזה חייל לעונה הקרובה ובכל מקרה מעדיף להישאר בבירה אם לא יעבור לאירופה, כך שאם תצא עסקה בין המועדונים, סביר להניח שיהיה מעורב בה דווקא יצחקי, בו מעוניינות גם מכבי והפועל ת"א.


ברק יצחקי. ילבש ירוק בעונה הבאה? (חגי אהרון)

 

קורנפיין הביע התעניינות בשלושה משחקני חיפה - שי מימון, ישראל זגורי ותומר חמד, כשאפשרות של חילופי שחקנים ותוספת של כסף, עומדת על הפרק. קורנפיין ושחר קבעו לשוחח שוב בקרוב, מאחר ובירושלים עדיין מחכים למינויו הרשמי של אורי מלמיליאן כמאמן ומאחר ובחיפה עדיין מחכים לשובו של אלישע לוי מחו"ל.

 

לוי צפוי לחזור ביממה הקרובה לארץ ולשוחח עם שחר על בניית הסגל לעונה הקרובה, כולל שחרור אפשרי של חלק מהשחקנים בהם הביעו עניין מספר קבוצות בליגת העל. במקביל, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, ממשיכים בחיפה לעקוב אחר התפתחויות בגזרת ערן זהבי, שעדיין לא חתם על חוזה חדש בהפועל ת"א.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים