שתף קטע נבחר

הודעה לתיירים בנתב"ג: ברוכים הבאים לפלסטין

תיירים שהגיעו לשדה התעופה בארץ נדהמו לקבל הודעה בסלולר, המברכת אותם על כניסתם לפלסטין, כפי שפורסם ב"ידיעות אחרונות". משרד התקשורת: ייתכן שהרשת של החברה הישראלית הייתה עמוסה והפנתה לרשת הפלסטינית

"מרחבה. הריחו את ריח היסמין וטעמו את הזיתים. "ברוכים הבאים לפלסטין" - זו הברכה שמקדמת תיירים ברגע שהם פותחים את מכשיר הסלולר שלהם לאחר נחיתתם בנמל התעופה בן-גוריון.

 

גידי, אזרח ישראלי המתגורר באירופה, הגיע לארץ לפני כמה ימים עם מכשיר אייפון בעל מספר זר, וכמו כל אזרח ממושמע הדליק את הטלפון שלו רק לאחר הנחיתה. מיד לאחר מכן נדהם לקבל את ההודעה הבאה במכשיר הסלולרי: "מרחבה. הריחו את ריח היסמין וטעמו את הזיתים. ג'וואל מקדמת אתכם בברכת ברוכים הבאים לפלסטין. לשירות לקוחות אנא חייגו 111 בתשלום".

 

מדובר בהודעה של החברה הסלולרית ברשות הפלסטינית ג'וואל. "הייתי בהלם. אני נמצא בנמל התעופה בן-גוריון ואומרים לי שהגעתי לפלסטין. אני מכיר את נתב"ג, אבל תאר לך שמגיע לכאן תייר זר וחושב שזה שייך לפלסטינים. זה חמור מאוד והרתיח אותי שמדינת ישראל מאפשרת לדבר כזה לקרות", אמר גידי.

 

דובר משרד התקשורת יחיאל שבי: "חברת ג'וואל משדרת מיהודה ושומרון בתדרים שבחלקם מקבילים לתדרים של חברת פרטנר הישראלית. יש שתי סיבות שדבר כזה יכול לקרות: ייתכן שהרשת של פרטנר עמוסה מדי או שהתדרים שהפלסטינים משדרים בגלל שינויי מזג אוויר יכולים להיות חזקים מדי. בכל מקרה אדם שמקבל הודעה כזאת יכול מיד לבחור ברשת ישראלית".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הודעת ה-sms שנתקבלה
צילום: יריב כץ
מומלצים