שתף קטע נבחר

צילום: רויטרס

גארנט: "אנחנו צריכים שפול יחזור להיות פירס"

שחקן הפנים של הסלטיקס יודע מה יעזור לקבוצתו לנצח את משחק מספר 4 בסדרת הגמר מול הלייקרס. פירס: "אני יכול לשחק מעט טוב יותר, אך מדובר במאמץ קבוצתי, לא אישי"

הוא יתעורר במשחק הרביעי? בוסטון סלטיקס מוצאת עצמה בפיגור 2:1 בתום שלושה משחקי גמר ה-NBA, כנראה בעיקר בשל העובדה שפול פיקס לא ממש הופיע עד כה לסדרה, ובעיקר לא בלט במשחק השלישי, בו ניצחו הלייקרס בבוסטון. אחד האשמים בכך הוא כמובן רון ארטסט, ששמר עליו לאורך רוב המשחק.

 

"פשוט לא קלעתי כמו שצריך", אמר פירס, שקלע רק 2 מ-11 הניסיונות שלו במשחק. "אני חושב שעשיתי עבודה טובה בהגנה, ניסיתי לעזור לקבוצה בדרכים אחרות, לא רק בנקודות. אין ספק שכל אחד מאיתנו יכול לשחק טוב יותר".

 

"כשאתה מפסיד שני משחקים משלושה ולא קולע טוב, משהו לא בסדר. אני יכול לעשות מעט יותר כדי לעזור למועדון, אך מה שצריך פה זה מאמץ קבוצתי". בנוגע לארטסט אמר פירס: "אני לא ראיתי שרון עשה דברים מיוחדים במשחק האחרון, שום דבר שעוד לא ראינו".


פול פירס, במהלך סדרת הגמר. יתעורר? (צילום: AFP)

 

חברו לקבוצה קווין גארנט הוסיף: "ניסיתי לעשות עוד דברים מעבר לעבודה ההגנתית הרגילה. להניע את הכדור, לסדר מצבי קליעה לחברים שלי, לקחת ריבאונדים, אבל כשהמומנטום לא בצד שלך, והמשחק לא זורם, אתה בבעיה". על פירס אמר גארנט: "אנחנו זקוקים לפול. אנחנו צריכים שהוא יהיה פול פירס, אך זה חייב לקרות בשטף המשחק, לא בכוח".

 

המאמן הירוק דוק ריברס לא נשמע מודאג מיכולתו של פירס: "אני חושב שפול לקח זריקות נוחות, אך לא הצליח לקלוע. יכול להיות שלארטסט יש יד בכך. אם נצליח להכניס את פירס לקצב, אני מאמין שהכל ישתנה". משחק מספר 4 יתקיים בלילה שבין חמישי לשישי, ב-04:00 לפנות בוקר, וישודר בערוץ הספורט.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים