שתף קטע נבחר

הפועל חיפה: טרטצקי ויוסי דורה ממשיכים

הקבוצה של ניצן שירזי ממשיכה לגבש את הסגל לקראת העונה הבאה. המאמן מעדיף לצידו את שביט אלימלך

לאחר משא ומתן שידע עליות ומורדות האריכו היום את חוזיהם בקבוצה הקפטן איל טרטצקי והקשר יוסי דורה. השניים שהפגינו העונה יכולת טובה במדי קבוצתם סיכמו היום את תנאיהם וצפויים לחתום על החוזים בימים הקרובים.

 

מי שטרם האריכו את חוזיהם הם הבלם אושרי רואש, הקשר רן אבוקרט והחלוץ ערן לוי. בחיפה מקווים כי יצליחו לסגור בשבועות הקרובים עם השלושה הנחשבים לשחקני מפתח.


לפחות דורה אחד ממשיך בקבוצה. יוסי דורה ורן אבוקרט (צילום: עדי סרדס)

 

הקבוצה של יואב כץ התחזקה עד כה בשלושה שחקני רכש. הבלם גולן חרמון שסיכם את תנאיו באמצעות סוכנו דדה חדד, החלוץ אקקי מיקוצ'דזה שהגיע מעירוני רמת השרון והשוער טברטקו קאלה שנמצא על סף סיכום ויחתום גם הוא על חוזה בימים הקרובים.

 

בחיפה מעוניינים להמשיך את ההתקשרות עם החלוצים עדן בן בסט וירו בלו שכרטיסיהם שייכים למכבי חיפה. השניים אינם נמצאים בתוכניות של הירוקים ויושאלו גם השנה.

 

נראה כי בהנהלת חיפה ילכו לקראת המאמן ניצן שירזי המעוניין ששביט אלימלך יהיה עוזרו. בחיפה העדיפו את מאמן קבוצת הנוער רם בן מיכאל, אך החליטו להיענות לבקשתו של שירזי. בחיפה ממתינים שאלימלך שאימן בעונה החולפת את קבוצת הנוער של הפועל פתח תקווה, יסדיר את ענייניו הכספיים עם קבוצתו לשעבר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ניצן שירזי הפועל חיפה
צילום: אלי אלגרט
מומלצים