שתף קטע נבחר

חמוש פתח באש במסעדה בקליפורניה; 2 נהרגו

האיש נכנס למסעדה כשהוא חמוש בשני רובים, וירה לעבר שולחן בו ישבה בתו החורגת ובני משפחתה. בעלה ובנה בן ה-8 נהרגו. היורה שם קץ לחייו

גבר החמוש בשני רובים פתח הלילה (יום א') באש במרכזה של מסעדה הומה בסן ברנרדינו שבקליפורניה. מחקירת המשטרה עולה כי האיש ירה לעבר שולחן בו סעדה בתו החורגת ובני משפחתה. מהירי נהרגו בעלה ובנה של האישה. היורה ניסה לשים קץ לחייו זמן קצר אחר כך, אושפז במצב קשה ומת מפצעיו.

 

תקרית הירי ארעה בשעה 13:00 בצהריים (שעון קליפורניה) במסעדת "דל טאקו" בעת שהמקום המה סועדים שהגיעו לארוחת הצהריים. היורה, גבר בן 56, הגיע למסעדה כשהוא רכוב על אופנוע. עדי ראייה סיפרו כי הוא נכנס למסעדה, והתקרב לשולחן בו סעדו יחד גבר ואישה ושני ילדים, בני 5 ו-8.

 

האיש פתח לעבר הארבעה באש, ממנה נפצעו כל יושבי השולחן. מותו של אחד הסועדים, גבר בן 33, נקבע במקום, בעוד האישה ושני הילדים פונו מהמקום כשהם סובלים מפצעי ירי. זמן קצר אחר כך נקבע גם מותו של הילד בן ה-8.

 

עדי ראייה שהיו מחוץ למסעדה בעת הירי סיפרו כי הסועדים נמלטו מהמקום בבהלה כשהחלו

היריות. "ראיתי כמה אנשים צורחים, ולפתע שמעתי קולות ירי", סיפר ג'ורג' גרסייה, העובד בסמוך. "ראיתי שני עובדים נמלטים דרך הכניסה האחורית, ואז יצאו מהמסעדה בריצה שמונה או עשרה אנשים, שרצו במורד הרחוב", הוסיף.

 

מיד לאחר התקרית, ניסה היורה לשים קץ לחייו באמצעות יריה בראשו. הוא אושפז אף הוא במצב קשה בבית החולים, שם מת מפצעיו. בחקירה ראשונית של המשטרה התברר כי האיש פתח באש לעבר שולחן בו סעדו בתו החורגת ובני משפחתה - וההרוגים הם בעלה ובנה הקטן. עם זאת, הסיבה למתקפת הירי עדיין אינה ברורה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים