שתף קטע נבחר

פגע, ברח ושכח: טל מור לא זוכר את דריסת חשין

במקביל להלוויתו של שניאור חשין הובא החשוד בדריסה לזירת התאונה בכביש 5. הוא לא ידע למסור לשוטרים פרטים מדויקים על הפגיעה, טען שאינו זוכר דבר מהתאונה - והושב לחקירה

באותו זמן שבו ליוו בני משפחה וחברים את שניאור חשין בדרכו האחרונה, הובא אחר-הצהריים (יום א') החשוד בדריסתו למוות בתאונת ה"פגע-וברח", טל מור, לקטע הכביש שבו התרחש האסון - שם התבקש לשחזר את המאורעות, קילומטרים ספורים מהמקום שבו נקבר.  


אופניו של שניאור חשין בזירת התאונה (צילום: עידו ארז) 

 

מור אמור היה לבצע את השחזור כשהוא מלווה בחוקריו עוד בשעות הצהריים, אלא שההליך כולו התעכב בעקבות דרישת החשוד להתייעץ עם סנגוריו. רק בסביבות השעה 17:00 הגיעו מור ואנשי המשטרה למקום ברכב משטרתי שנסע בכביש 5 ממערב למזרח, כשהחשוד עצמו התקשה להצביע על זירת התאונה. בשל כך, הוחלט לוותר על השחזור - ומור הועבר לחקירה נוספת לפני בוחני התנועה.

 

אתמול הוארך מעצרו של מור בחמישה ימים.

זמן קצר לאחר שהגיע לבית משפט השלום בראשון לציון, פרץ מור בבכי ואמר: "אני רוצה למסור למשפחת ההרוג שאני מצטער. אני יודע שיש לו ילדים, גם לי יש לי אחיינים, ומקווה שאקבל כל עונש שמגיע לי".

 

מור נחקר במשך שעות ארוכות בתחנת ראש-העין לאחר שהסגיר את עצמו. הוא טען בחקירתו כי היה משוכנע שפגע במעקה ולא ברוכב אופניים. למור מיוחסות עבירות חמורות ובראשן גרימת מוות ברשלנות, כשאליה מצטרפים חשדות להפקרת פצוע ונהיגה תחת השפעת אלכוהול.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טל מור בבית המשפט. לא זוכר
צילום: אבי מועלם
רכבו של מור. תזכורת כואבת
צילום : עידו ארז
שניאור חשין. רכב ונפגע בכביש
מומלצים