שתף קטע נבחר

בתגובה לירי הרקטות - חיל האוויר תקף ברצועה

אתר לאחסון אמצעי לחימה בצפון רצועת עזה ושתי מנהרות הברחה בדרומה היו יעדי תקיפת צה"ל הלילה. לא היו נפגעים

הרקטות לעבר עוטף עזה נענו בתקיפה ברצועה. כלי טיס של חיל האוויר תקפו במהלך הלילה (יום ו') אתר לאחסון אמצעי לחימה בצפון רצועת עזה ושתי מנהרות הברחה בדרום הרצועה.

 

מדובר צה"ל נמסר, כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות. כל המטוסים שבו בשלום לבסיסם, ולא ידוע על נפגעים בתקיפה. התקיפה באה בתגובה לירי פצצות המרגמה לעבר יישובי מערב הנגב אתמול, ובצה"ל הדגישו כי "חמאס הוא ארגון טרור והוא האחראי הבלעדי למתרחש ברצועה".

 

אתמול בערב התפוצצה רקטת קסאם סמוך לקיבוץ מצפון לרצועת עזה. זמן קצר קודם לכן נפלו שתי פצצות מרגמה מדרום לאחד הקיבוצים במועצה האזורית שער הנגב, ובסך הכל נורו אתמול מהרצועה תשע פצצות, שלא גרמו נפגעים או נזק.

 

בימים האחרונים התגבר הירי מהרצועה, למרבה המזל מבלי שהדבר גרם לנפגעים או לנזק. לפני תשעה ימים ולאחר שקט יחסי התחדש הירי לעבר הנגב המערבי, כשרקטת קסאם התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. גם במקרה זה לא נמסר על נפגעים או על נזק.

 

התקיפות הקודמות של חיל האוויר בתגובה למטחי קסאמים היו בתחילת החודש. הפלסטינים דיווחו אז כי שלושה פעילי הג'יהאד האיסלאמי וועדות ההתנגדות נהרגו. בחאן יונס שבמרכז הרצועה נגרם נזק לבית מגורים שהיה ריק מאדם, בתקרית שבה לא דווח על נפגעים.

 

Read this article in English

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מגיבים לרקטות (אילוסטרציה)
צילום: צפריר אביוב
מומלצים