שתף קטע נבחר

אם פרגוואי תנצח - דוגמנית תרוץ עירומה

לריסה ריקלמה, המדגמנת הלבשה תחתונה ואשר הופיעה לאחרונה בצילומים בהם הביעה תמיכתה ב'אלבירוחה', הבטיחה: "אם הנבחרת תנצח את ספרד ותעלה לחצי הגמר - ארוץ ברחוב עירומה צבועה בצבעי הדגל"

הדוגמנית לריסה ריקלמה זכתה ללא מעט קלוז אפים לאחרונה, בתמונות בהן היא נראית באחת הכיכרות המרכזיות של אסונסיון מביעה תמיכה נלהבת בנבחרת ארצה, פרגוואי, במהלך משחקי המונדיאל.

 

דוגמנית ההלבשה התחתונה התלהבה מאוד לאחר שה'אלבירוחה' גברה בפנדלים על יפן ועלתה לשלב רבע הגמר, בו תתמודד מול ספרד. כעת הבטיחה הצעירה בת ה-24: "אם ננצח - ארוץ ברחוב עירומה כשגופי צבוע בצבעי הדגל של פרגוואי. את אותו הדבר אעשה גם אם ננצח בחצי הגמר ואם נזכה בגביע. בדרך זו אביע את אהבתי לכל העם הפרגוואי".


ריקלמה. את מי עדיף לראות בעירום? אותה או את מראדונה (רויטרס)

 

ריקלמה, שאחד מסמליה הוא הטלפון הסלולארי התחוב בחזייתה, אינה היחידה שסיפקה הצהרה דומה. כזכור הבטיח מאמן נבחרת ארגנטינה, דייגו מראדונה, לרוץ בעירום אם נבחרתו תזכה בגביע העולם. ריקלמה: "אני שומרת שם את הטלפון מכיוון שאני לא נוהגת להסתובב עם תיקים. חוץ מזה, אני מאמינה שזה מביא מזל לנבחרת".

 

גם הדוגמנית הארגנטינית לוסיאנה סלזאר הבטיחה שתתערטל אם האלביסלסטה ישיבו את הגביע למדינה הדרום אמריקנית לראשונה מאז 1986. ארגנטינה תתמודד ברבע הגמר בשבת מול נבחרת גרמניה, אשר הדיחה אותה בפנדלים באותו שלב לפני ארבע שנים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לריסה ריקלמה
צילום: רוטירס
מומלצים