שתף קטע נבחר

צפו במכבי חיפה מנצחת את אוסטריה וינה 1:2

לאחר מחצית ראשונה מאופסת, עלו הירוקים ליתרון משער של ולדימיר דבאלישווילי (דקה 53). לאחר שער השיוויון של האוסטרים הצליח שלומי ארבייטמן להבטיח ניצחון בדקה ה-65

מכבי חיפה, הנמצאת במחנה האימונים באוסטריה, רשמה הערב (ש') את ניצחונה הראשון בטורניר זלצבורג. הירוקים גברו במשחקם השלישי בטורניר 1:2 על קבוצת אוסטריה וינה.

 

חניכיו של אלישע לוי הייטיבו לשחק היום, ושלטו ברוב דקות המשחק. בדקה ה-14 הגיעה חיפה להזדמנות ראשונה, כשהקפטן יניב קטן בעט כדור חופשי - שנעצר היטב על ידי השוער האוסטרי. בדקה ה-34 הגביה המגן הצעיר טאלב טוואטחה כדור מדויק לראשו של ליאור רפאלוב, שנגח מקרוב למשקוף.

 

את המחצית השניה פתחו הירוקים בבליץ על השער האוסטרי. בדקה ה-50 גוסטבו בוקולי כדור חזק מ-17 מטרים, אך שוב השוער האוסטרי מנע מקבוצתו ספיגת שער. בדקה ה-51 איל משומר שעלה כמחליף, הגביה כדור מצוין למרכז הרחבה, וג'ון קולמה שממשיך להפגין יכולת טובה במחנה ונגח מקרוב, אך שוב היה זה השוער המקומי שעצר.

 

צפו בניצחונה של מכבי חיפה על אוסטריה וינה (באדיבות www.sport2.co.il)

 

בדקה ה-53 הצליחו הירוקים סוף סוף לכבוש. החלוץ ולדימיר דבאלישווילי בעט כדור חופשי מ-18 מטרים, הפעם השוער האוסטרי לא הצליח להציל את קבוצתו - 0:1 לחיפה. בדקה ה-56 הזדמנות גדולה לחיפאים להכפיל את היתרון: שלומי ארבייטמן הוריד בראשו כדור מצוין למוחמד גדיר, שמקרוב בעט חלש מדי והחוצה.

 

בדקה 59, ובניגוד למהלך המשחק, הצליחו האוסטרים להשוות. כדור חופשי שהוגבה לרחבת חיפה מצא את ראשו של סאנטוס טיאגו, שהקדים את אמיר אדרי ונגח פנימה 1:1. בדקה ה-65 גדיר פרץ מצוין באגף שמאל, אך נבלם על ידי הגנת וינה. הכדור החוזר הגיע לשלומי ארבייטמן, שבעט כדור שטוח פנימה והעלה את קבוצתו ל-1:2 מוצדק שנשמר עד לסיום.


שלומי ארבייטמן. כבש את השער המנצח לחיפה (צילום: חגי אהרון)

 

הרכב חיפה: אמיר אדרי; עלי עותמן (שאדי שעאבן, 63), כריסטיאן ורמאש, אריק בנאדו (סארי פלאח, 66), טאלב טוואטחה; ג'ון קולמה (סנטיהו סולליק, 68), אדריאן סילבה (תומר חמד, 58), ליאור רפאלוב (איל משומר, 45), גוסטבו בוקולי, יניב קטן (מוחמד גדיר, 45); ולדימיר דבאלישווילי (שלומי ארבייטמן, 53).

 

הבלם ההונגרי שנבחן בחיפה כריסטיאן ורמאש, גילה יכולת סבירה אך טרם נפלה החלטה לגביו. הבלם שי מיימון לא שיחק כלל הערב, כשאריק בנאדו וסארי פלאח הצעיר הועדפו על פניו בהרכב. מיימון צפוי לעזוב את הקבוצה ברגע שיצורף בלם זר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלישע לוי
צילום: אלי אלגרט
מומלצים