שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: אלירן עטר ויצחקי בספק לגנט

הצהובים יקיימו הערב הערב (20:00, שעון ישראל) משחק אימון שני במסגרת המחנה במירלו, שני החלוצים הפצועים עלולים להיעדר. מאור בוזגלו, שסובל מעומס, צפוי ליטול חלק במשחק

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (ב') אימון נוסף במסגרת מחנה האימונים במירלו, הולנד, ובערב (20:00, שעון ישראל) תקיים משחק אימון שני במחנה, הפעם מול גנט הבלגית.

 

אחרי שהרשימו עם 1:4 מול ברונדבי הדנית, במכבי מקווים לרשום נצחון נוסף, שייתן ביטחון לשחקנים לקראת תחילת העונה. על אף שהעונה עוד לא החלה, הצהובים כבר סובלים מחוסר מזל בכל הנוגע לפציעות של שחקנים, כאשר שני חלוצי הרכש - ברק יצחקי ואלירן עטר בספק להתמודדות הערב.


נפצע מתיקול של ניקייז, אלירן עטר עם קולאוטי (צילום: אלי אלגרט)

 

יצחקי סובל מפציעה בקרסול, בגינה לא שותף גם מול ברונדבי, ועל אף שהבוקר שב לאימונים, לא בטוח שיקבל דקות במשחק. עטר, מנגד, נפצע באימון מתיקול של הנבחן הצרפתי בנג'מין ניקייז, והוא סובל מחבלה חזקה ברגלו. לעומתם, מאור בוזגלו, שסובל מעומס בימים האחרונים וקיבל אתמול מנוחה קלה, צפוי ליטול חלק במשחק.

 

ניקייז, כמו גם הנבחן ממאלי ג'יבריל סידיבה, לא מרשימים באימונים וצפויים לקבל הודעה על שחרורם בימים הקרובים. השניים, קשרים אחוריים בתפקידם, יקבלו הערב הזדמנות נוספת להרשים את צוות האימון של מכבי ת"א, אולם ככל הנראה הצהובים ימשיכו לחפש קשר אחורי במטרה להחתים אחד כזה לפני תחילת הליגה.

 

כפי שפורסם ב-ynet בימים האחרונים, גם גל אלברמן עדיין על הפרק והבעלים מיטשל גולדהאר צפוי להאיץ את המשא ומתן מול מנשנגלדבאך והקשר עצמו לגבי צירופו. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ברק יצחקי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים