שתף קטע נבחר

המלכה והבלאקברי: אהבה ממבט ראשון

הבלאקברי יכין למלכה תה? ביקורה של מלכת אנגליה אליזבת השנייה בקנדה הגיע אמש (ב') לסיומו, אך לא לפני שהאורחת המלכותית קיבלה לידיה מתנה נחשקת: הטלפון החכם החדש של בלאקברי.

 

במהלך סיור בחלוק לבן במפעל יצרנית הטכנולוגיה RIM בטורונטו, פגשה המלכה את עובדי המקום, בלוויית חברים אחרים במשפחת המלוכה הבריטית. כלי התקשורת בבריטניה סיפרו בהתלהבות כי החלוק לא חיבל לחלוטין במראה של המלכה האופנתית, שחבשה כובע צבעוני וכפפות לבנות.


עד חצי המלכות. המלכה והנייד (צילום: רויטרס)

 

טלפון הבלאקברי נחשב להצלחה גדולה בענף הטלפונים הניידים, מאז יצא לשוק ב-1999. המלכה אליזבת זכתה גם לסיור בפס הייצור של המכשיר, וצפתה בפועלים מרכיבים את הטלפונים ובוחנים אותם לפני הכנסתם לקופסאות.

 

המלכה אולי יכולה עדיין להרשות לעצמה טלפון נייד משוכלל, אך לפי דו"ח ההוצאות של בית המלוכה, מסתמן שאליזבת - כמו נתיניה - תחל בקרוב להפחית מעט בבזבוזים. לפי נתונים שפרסם היום ארמון בקינגהאם, עלותה של המלכה לאזרחי בריטניה עומדת של דולר אחד לשנה, המצטברים ל-57.8 מיליון דולר בתקציב המועבר לה.

 

אלן ריד, האחראי על תקציב הארמון, הבטיח כי בית המלוכה "מודע למצב הכלכלי הקשה", וימשיך לנסות לקצץ בהוצאות ולדחות שיפוצים מיותרים.


פורסם לראשונה 05/07/2010 23:32

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ברק בעיניים. אליזבת במפעל
צילום: רויטרס
לא זקנה מדי לתלת מימד
צילום: AP
מומלצים