שתף קטע נבחר

קינן הבהיר למכבי חיפה: "לא אשאר"

הבלם שוב נפגש עם ראשי הקבוצה והודיע כי הוא נחוש לעזוב לאירופה, על אף שהוצע לו חוזה משודרג. החלו החיפושים אחר מחליף לשלומי ארבייטמן - טוטו תמוז המועמד המוביל להגיע

למרות הרצון הגדול לראות את דקל קינן ממשיך בשורותיה גם בעונה הבאה, במכבי חיפה לא בונים על כך שהבלם המצטיין אכן ימשיך ללבוש את המדים הירוקים.

 

קינן הבהיר לראשי הקבוצה ולמאמן אלישע לוי כי הוא נחוש לעזוב לקבוצה באירופה וכי בימים הקרובים צפויה התפתחות בעניין, לאחר שרובין קאזאן ירדה מהפרק. במועדון הודיעו לקינן כי אם ירצה בכל זאת להישאר, חוזהו ישודרג בצורה משמעותית מאוד. הבלם ביקש לשמור על כושר והוא ומתאמן עם מאמן אישי ועם קבוצת הנוער של המועדון.


טוטו תמוז. יחליף את ארבייטמן? (חגי אהרון)

 

בינתיים מנסים בחיפה לחזק את מרכז ההגנה. הבלם ההונגרי כריסטיאן ורמאש צפוי להצטרף. בלם נסף שעשוי להגיע הוא הארגנטיני אגנסיו קאנוטו, ששיחק בעונה החולפת בארחנטינוס ג'וניורס.

 

סגנית האלופה תחזור הלילה לארץ לאחר שסיימה את מחנה האימונים באוסטריה. בחיפה היתה שביעות רצון מיכולת הקבוצה במשחקי האימון. כזכור, חיפה סיימה בתיקו 1:1 מול דינמו בוקרשט, הפסידה 2:1 ללוקומטיב מוסקבה וניצחה את אוסטריה וינה 1:2 במשחקה האחרון.

 

אתמול חתם הנשיא יעקב שחר על חוזהו של הקשר הפורטוגלי אנדריאן סילבה, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר. במקביל, בחיפה החלו לחפש מחליף לחלוץ שלומי ארבייטמן שהפגין יכולת גבוהה במחנה. אתמול כזכור סוכמה העברתו לגנט הבלגית תמורת מיליון יורו. המועמד המוביל להחליפו הוא טוטו תמוז מבית"ר ירושלים.

 

נשיא המועדון יעקב שחר יקבל היום פרס על מפעל חיים, בטקס חגיגי שייערך בכנסת בהשתתפות 36 ספורטאים ואישים העוסקים בתחום הספורט. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים