שתף קטע נבחר

בכיר עבר בארגון פשע והשוטרים ב"חתול ועכבר"

גל אלחייק, שהיה בכיר בארגון הפשע של משפחת אוחנינה נאלץ "לחלטר" בפריצות לבתים. אבל מסתבר שבעבודה החדשה לא קל, ובחמש הזדמנויות שבהן הפר מעצר בית הוא נתפס ונעצר

מאיגרא רמה לבירא עמיקתא - גרסת העבריינים: מאז שראשי ארגון הפשיעה של משפחת אוחנינה נעצרו ונכלאו, ירד אחד מבכירי הארגון מ"גדולתו" והוא נאלץ "לחלטר" בפריצות לבתים. אבל גם בעבודה החדשה הוא נתקל באנשי החוק שעושים לו חיים קשים. שורה של הפרות מעצרי בית מצדו הביאו לכך שהוא נעצר אתמול (א') והמשטרה הגישה לבית המשפט בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים נגדו.

 

מפר מעצר הבית הסדרתי, גל אלחייק (27), נעצר לפני כחודש בחשד שפרץ לבית מגורים. לאחר ששוחרר למעצר בית הוא הפר אותו - ונעצר שוב.

 

אלחייק, תושב כפר סבא, נעצר גם בחודש אפריל השנה בחשד כי פרץ לבית והחזיק רכוש החשוד כגנוב. לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בבית משפט השלום בעיר הוא שוחרר, שוב, למעצר בית.

 

בעקבות מידע שהגיע לבלשי התחנה לפיו הוא שוהה בחתונה של חבר בגן אירועים סמוך ללוד, הם הגיעו לעצור אותו בחשד להפרת מעצר הבית.

 

במהלך החקירה התברר כי הגיש בקשה לצאת לחתונה, אך היא נדחתה. עוד התברר כי בחודש שעבר הוא שוב הפר את מעצר הבית, לאחר שהוטלו עליו עבודות שירות בגין סיוע להתפרצות ולגניבה, אך הוא לא טרח לעדכן את בית המשפט שהוא נתון במעצר בית ויצא לעבודות השירות.

 

גורם במשטרה: "החיים הטובים הסתיימו"

נגד המפר הסדרתי של מעצר הבית תלויים ועומדים עוד שני כתבי אישום, שבהם מיוחסות לו עבירות של הפרת מעצר בית. לפי אחד מהם, הוא ירד לאילת לחופשה במקום להיות במעצר בית ולפי השני הוא נתפס בקיוסק בעיר, מפר מעצר בית.

 

''מבכיר בארגון פשיעה הוא הפך לפורץ. ממש הדרדר יחד עם הדרדרות המשפחה והפגיעה הכלכלית בהם'', אמר גורם במשטרה.

''הוא היה כמו מלך כשהארגון היה פעיל, אבל מאז מעצרם וכליאתם מאחורי סורג ובריח של ראשי הארגון, קרנו ירדה, החיים הטובים הסתיימו וכעת הוא צריך לפרוץ לבתים כדי להתפרנס, אבל גם בזה הוא לא מצליח".

 

כאמור, היום הוא שוב נעצר כשהוא מפר מעצר בית והתובעת המשטרתית, עו''ד דורית רורסמן, הגישה לבית המשפט כתב אישום ובקשה לעיון מחדש בשחרורו למעצר בית. לפי שעה, הוא יישאר במעצר עד שבית משפט יחליט אם לשחררו שוב למעצר בית או להשאירו מאחורי סורג ובריח.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הארגון התמוטט. רפי אוחנינה, במאסר עולם
צילום: גיל יוחנן
מומלצים