שתף קטע נבחר

אשקלון - כך לא סוללים שבילי אופניים

בעיריית אשקלון הכינו תכנית אב לשבילי אופניים בכל העיר, ואפילו מבצעים אותה באופן מרשים. עם בעיה אחת קטנה - מישהו שכח שם שהאופניים צריכים לעלות ולרדת מדרכות, ולחצות כבישים ראשיים

מה עושים כאשר מעוניינים לעודד רכיבת אופניים בשטח העירוני? מייצרים שבילי אופניים למשל. ומה עושים כאשר מעוניינים שהשבילים יהיו נגישים לרוכבים? הופכים אותם לכאלה. למשל על-ידי סלילה איכותית, במקומות מסוימים על-ידי תאורה ראויה, ובעיקר בעזרת התאמת התשתית הקיימת לשביל החדש. למשל, הנמכת אבן השפה של המדרכה, סימון מעברי כביש ברור, ועוד. בעיריית אשקלון החליטו שראוי לסלול שבילי אופניים, ועושים כך במרץ. אבל את החלק החשוב ביותר בפרויקט, הזניחו. וכך זה נראה:

 

נתקלתם במפגעים נוספים? דווחו למישל: safewheels@y-i.co.il

 

 

בעיריית אשקלון בחרו להגיב כך: "לפני מספר שנים הכינה העירייה תכנית אב לשבילי אופניים בעיר, הכוללת סימון שבילי אופניים בכל רחבי העיר. כיום משולבים שבילי אופניים בכל פרויקט. שביל האופניים שבסרט (שדרות מנחם בגין) הוא חלק מפרויקט פיתוח האזור, והקבלן משלים כעת את הנמכת אבני השפה בקצהו המזרחי. נכון שאין המשכיות לשביל ורוכב האופניים יורד וממשיך את נסיעתו על הכביש, אבל בעתיד יתחברו כל הקטעים והחלקים הקטנים לרשת שבילי אופניים העירונית".

 

ואנחנו אומרים: "או קיי, הבנו. בעיריית אשקלון החליטו ליצור רשת שבילי אופניים, ואנחנו הראשונים לברך על כך. זה ממש לא מסביר מדוע לא הצליחו להנמיך מספר אבני שפה אשר היו הופכות את חיי הרוכבים בשביל האמור, לקלים ונעימים. במילים אחרות, מדוע שוב אנחנו נתקלים בפרויקט שמישהו שכח לסיים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ככה יורדים?
צילום: מישל דור
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים