שתף קטע נבחר

וול סטריט השלימה יום 6 רצוף של עליות

מדד דאו ג'ונס עלה ב-1.44%, מדד נאסד"ק עלה ב-1.99% ומדד S&P 500 עלה ב-1.53%. הנפט עלה בכ-3% לאחר העלאת תחזית הביקוש העולמית ב-1.6% לשנה הבאה

המדדים המובילים בוול סטריט ננעלו היום (ג') בעליות שערים אחרי שאלקואה הכתה אמש את תחזיות האנליסטים עם פרסום דו"חות הרבעון השני. הנפט עלה בכ-3% לאחר העלאת תחזית הביקוש העולמית ב-1.6% לשנה הבאה. הזהב עלה אף הוא והדולר נחלש מול האירו ב-0.8% לרמה של 1.269 דולר לאירו. בלטה היום לרעה מניית אפל, שירדה ב-1.82% בעקבות הסנטימנט השלילי סביב האייפון 4 לרבות קריאות לריקול.

 

מדד דאו ג'ונס עלה ב-1.44% ל-10,363.02 נקודות; מדד נאסד"ק עלה ב-1.99% ל-2,242.03 נקודות ומדד S&P 500 עלה ב-1.53% ל-1,095.28 נקודות. 

  

אמש ננעל המסחר בוול סטריט בעליות קלות בהמשך לשבוע המסחר הטוב בשנה האחרונה. האנליסטים העלו את תחזיות הרווח למניות הטכנולוגיה לאור האופטימיות שהגיעה בציפייה לעונת דו"חות טובה מהתחזיות.

 

הצפי בקרב האנליסטים הוא שרווחי החברות הנמנות על מדד S&P 500 עלו ב-34% ברבעון השני של השנה, כמו כן על פי התחזיות שיעור הצמיחה השנתי ברווח הנקי יהיה דומה. השבוע ידווחו 23 חברות מהמדד על תוצאותיהן לרבעון השני.

 

בינתיים מקבלים המשקיעים חדשות מעורבות מאירופה: מחד, סוכנות הדירוג מודי'ס הורידה היום את דירוג האג"ח של פורטוגל בשתי דרגות. מנגד, יוון נחלה הצלחה בגיוס האג"ח הראשון שלה מאז חודש אפריל.

 

מאקרו 

הגירעון המסחרי של ארה"ב עמד על 38.8 מיליארד דולר בחודש מאי, כך על פי ממוצע תחזיות הכלכלנים שנסקרו על ידי בארונ'ס.

 

מאוחר יותר היום יתפרסמו נתוני הגירעון של ממשלת ארה"ב לחודש יוני, כאשר הצפי במקרה הזה הוא לגירעון של 70 מיליארד דולר.

 

המשרות החדשות למאי ירדו ל-3.2 מיליון וכעת 4.7 מיליון מובטלים מתחרים על כל משרה פנוייה בארה"ב. הפיטורים גדלו ב-100 אלף ובמגזר הפרטי גם נרשמה חולשה.

 

מניות במרכז 

חברת הרכבות CSX דיווחה אתמול על זינוק של 36% ברווח הנקי, ובמקביל העלתה חברת BMW את תחזיות הרווח הנקי שלה.

  

אינטל תפרסם את תוצאותיה מיד בתום יום המסחר כמו גם מפעילת רשת המזון המהיר יאם ברנדס.

 

פייזר וחברות תרופות נוספות סופגות היום תביעה בטענה כי מנעו הכנסת תרופות זולות מתוצרתן. בית המשפט העליון של קליפורניה הפך פסיקה של ערכאה נמוכה יותר, והתיר להגיש תביעות נגד חברות התרופות בטענה כי קשרו קשר למנוע הפצת תרופות מוזלות.

 

ישראליות בוול סטריט

לאחר עיכוב של כמה חודשים, שנבע מדרישת ה־FDA (מינהל המזון והתרופות האמריקני) לקבל מידע נוסף בנוגע לתהליך הייצור במפעל בכרמיאל, נדחה שוב האישור ל־prGCD, התרופה של פרוטליקס למחלת הגושה.

 

אנליסט הטכנולוגיה דניאל מירון מ-RBC, צופה עליה במכירות של קליקסופטוור לפתרונות אופטימיזציה לניהול עובדי שירות תודות לביקוש מארגונים לשיפור השירות ללקוח מצד אחד וייעול משאבים ועלויות. פתרון התוכנה של החברה מביא ROI מהיר ומציב אותם בעמדת מפתח לצמיחה עתידית.

 

מניית טאואר נסחרה על רקע המלצה חיובית של בית ההשקעות זאקס.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שמחה בבורסה האמריקנית
צילום: AP
מומלצים