שתף קטע נבחר

כולם במיאמי? הניקס מכרו את כל המנויים

אוהדי ניו יורק לא השתכנעו מהצוות שהוקם בפלורידה, והצביעו בארנקים. זהו הסל-אאוט הראשון בגארדן מאז 2002. על פי הדיווחים בניו יורק, הניקס מנסים להנחית את שאקיל

אוהדי הניו יורק ניקס ציפו וחיכו לקיץ 2010 שנתיים תמימות, תוך אמונה שלברון ג'יימס או דוויין ווייד יגיעו למדיסון סקוור גארדן, והקבוצה תהפוך סוף סוף לרלוונטית. זה לא קרה, אך גם זה לא ממש הפריע לאוהדי הקבוצה להצביע בארנקיהם.

 

יותר משלושה חודשים עד לפתיחת העונה ובניקס כבר פתחו את רשימת ההמתנה המפורסמת, לכל מי שמעוניין לרכוש מנוי לעונה הבאה. הפעם האחרונה שהניקס רשמו סל-אאוט היתה בעונת 2001/02, כשבקבוצה כידררו לאטרל ספריוול, מארק ג'קסון ואלן יוסטון.

 

הבאז סביב לברון עזר לקבוצה מהתפוח הגדול, למרות שהוא לא הגיע לגארדן - הניקס מכרו 3,400 מנויים לפני ה-8 ביולי, הלילה בו הודיע קינג ג'יימס כי הוא הולך למיאמי להתאחד עם דוויין ווייד וכריס בוש.


ד'אנטוני. גם הפעם, כשהוא יסתכל למעלה, הוא יראה יציעים מלאים (AFP)

 

אך מעבר לכך, מה שיכנע את אוהדי הקבוצה בכל זאת? ההחתמה של אמארה סטודמאייר בטוח עשתה טוב. בניית סגל צעיר ורענן סביבו (דוגמת ריימונד פלטון ואנתוני רנדולף), תוך שמירת סיכוי להנחית לקראת דצמבר את כריס פול, טוני פארקר או כרמלו אנתוני, השאירו תקווה בלב האוהדים שהקובצה הזו יכולה להגיע רחוק העונה. כעת כל שנותר הוא להמתין ולראות.

 

בינתיים, בניו יורק הולכים וגוברים הדיווחים, כאילו הניקס מעוניינים להחתים דרך 'סיין אנד טרייד' את הסנטר של קליבלנד בעונה שעברה, שאקיל אוניל. שחקן הפנים הוותיק (38, 2.16 מ') אמנם שחקן חופשי, אך במהלך של סיין אנד טרייד תוכל קליבלנד להרוויח שחקן בתמורה.

 

הדיזל שיחק תחת המאמן של הניקס מייק ד'אנטוני במדי הסאנס, לפני שהוא נשלח לקליבלנד ב-2009. על פי הדיווחים שפורסמו במהלך השבוע, אוניל מעדיף לשחק בסן אנטוניו, כשגם מיאמי ואטלנטה הוזכרו כמועמדות. אוניל סיים את עונת 2009/10 עם ממוצעים של 11.5 נקודות ו-5.5 ריבאונים לערב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים